Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, la Comissió de Dones i d'Igualtat de l'Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya organitza, el proper 6 de març a les 18 h, un acte reivindicatiu de les dones en el món professional, amb el títol “Les Comissions de Dones i Equitat en els Col·legis Professionals”.
El proper 11 de març a les 18.30h tindrà lloc la presentació del llibre “Gaudí en Tánger” amb la participació dels dos autors, la historiadora de l’art Concepció Peig Ginabreda i l’arquitecte Manuel Arenas Vidal.
En el marc del lliurament de la 5a edició del Premi Manuel de Solà-Morales, se celebra una conferència del president del jurat, Han Meyer, amb el nom de ‘Building Cities in Dynamic Landscapes’, coorganitzada pel Laboratori d’Urbanisme de Barcelona (LUB) del Departament d’Urbanisme ETSAB UPC i el Centre Obert d’Arquitectura.
Meyer és arquitecte i professor de Disseny urbà a la TU-Delft.