Dentro de la programación de 'Cities Connection Project · Arquitecturas en transición' tenemos la oportunidad de escuchar una conferencia de los arquitectos del estudio Maira arquitectes y Ballast architectes.
COAC
As part of the 'Cities Connection Project · Architectures in transition' programme, we have the opportunity to listen to a conference by the architects of Maira arquitectes and Ballast architectes.
Dins de la programació de 'Cities Connection Project · Arquitectures en transició' tenim l'oportunitat d'escoltar una conferència dels arquitectes de l'estudi Maira arquitectes i Ballast architectes.
El Grup Obert de Dones Arquitectes del COAC continua amb el cicle de xerrades "Les dones fem". La propera sessió tindrà lloc el dimecres 26 de març a les 18 h, i portarà per títol “Fem Referents".
La Demarcació de les Comarques Centrals del COAC i el CATEB Bages-Berguedà organitzen una visita tècnica a l'edifici residencial promogut per la Fundació Ampans, ubicat a la cantonada del carrer Carrilet amb la Baixada de l'Estació de Balsareny.