El proper dimarts 8 de setembre a les 17.30 h, el COAC acollirà a la sala d'actes de Barcelona la presentació de la licitació per a l'Assistència tècnica per a l'avaluació dels sectors de planejament prioritari, impulsada pel Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica de la Generalitat de Catalunya.
L'arquitecte i crític Pier Vittorio Aureli, director del laboratori Teoria i Projecte de l'Espai Domèstic de l'Escola Politècnica Federal de Lausana (EPFL), conversarà amb Marta Peris i José Toral sobre els paràmetres que condicionen el projecte d'habitatge públic. La trobada pren com a punt de partida el seu article «The First Inhabitants. System i Context in PERIS+TORAL's Housing Projects» (Els primers Habitants. Sistema i context en els projectes d'habitatge de PERIS+TORAL), publicat a El Croquis núm. 234, dedicat a l'obra de l'estudi català.
El proper 22 de setembre a les 19h tindrà lloc la projecció del documental «1956-1990-2026», de 28min de durada, i col.loqui posterior amb la presència dels arquitectes Jordi Garcés, Enric Sòria i Patxi Chocarro i de la directora del Museu de Navarra, Mercedes Jover.