En el marc del Dia Mundial de l’Arquitectura, Barozzi Veiga seran els protagonistes de la conferència "Margarita Brender" d'enguany, que portarà per títol "Permanència i transformació".
El pròxim dimarts 14 d’octubre a les 18:30 h, la Sala Mirador del COAC acollirà la jornada “Recuperar l’Escola del Mar?”, un debat obert sobre el valor simbòlic d’aquesta institució com a element representatiu dels diàlegs històrics entre educació i arquitectura a Catalunya.