Barcelona
La selecció i especificació dels materials per a revestiments i paviments no acaba amb la seva col·locació. El comportament de les superfícies al llarg del temps, la seva facilitat de manteniment i la capacitat de respondre davant taques, desgast o defectes d’execució són aspectes determinants per a la vida útil i la conservació del projecte. Faber treballa específicament en el tractament i manteniment de superfícies com la pedra natural, el marbre, el granit, la ceràmica, el gres, els aglomerats i la terracota, tant en projectes com en obra.
La descarbonización del sector de la construcción plantea nuevos retos en la elección de materiales y sistemas para la envolvente, especialmente ante el objetivo europeo de alcanzar la neutralidad climática en el año 2050. En este contexto, la ventana adquiere un papel relevante tanto por su impacto en el comportamiento energético del edificio como por la huella ambiental de los materiales que la componen.
La descarbonització del sector de la construcció planteja nous reptes en l’elecció de materials i sistemes per a l’envolupant, especialment davant l’objectiu europeu d’assolir la neutralitat climàtica l’any 2050. En aquest context, la finestra adquireix un paper rellevant tant pel seu impacte en el comportament energètic de l’edifici com per la petjada ambiental dels materials que la componen.



