COAC
ATENCIÓ: PER MOTIUS D'ORGANITZACIÓ, AQUESTA JORNADA S'HA HAGUT D'ANUL·LAR. LAMENTEM LES MOLÈSTIES.
A partir d'aquest mes d'abril i fins el maig de 2027, l'exposició "Mostra d'arquitectura catalana. L'ofici mutant", després d’haver estat exposada al Museu d’Història de Barcelona Oliva Artés en el marc de les activitats de Barcelona 2026, Capital Mundial de l'Arquitectura, itinerarà per les diferents seus del COAC. A partir del dia 11 d'abril la podrem visitar a la seu de plaça Nova a Barcelona.
La Delegació del Vallès organitza el pròxim dimecres 15 d'abril, a les 12 h, una sessió informativa presencial sobre els CAE.
El sistema de Certificados de Ahorro Energético (CAE) és un mecanisme implementat a l'Estat espanyol que permet monetitzar l'estalvi d'energia aconseguit després de fer actuacions d'eficiència energètica a llars, empreses o indústries.
Programa:
- Vicenç Brossa, arquitecte, presentarà i moderarà l'acte.
“The Competition” (Angel Borrego Cubero, Office for Strategic Spaces, España 2013, V.O.S. Castellà)
L'Escola Sert de la Demarcació de Girona del COAC organitza el divendres 17 d’abril una nova sessió d'Arquitectura en procés centrada en les solucions constructives amb vidre. La sessió, amb la participació de l’empresa Riou.Vidresif, proposa una aproximació pràctica i especialitzada a l’ús del vidre en arquitectura, amb l’objectiu d’oferir als professionals eines útils per a la seva aplicació en projectes reals.