L'Agrupació d'Arquitectes Urbanistes del COAC (AAUC) organitza, conjuntament amb el Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports, una pedalada per al proper dissabte 2 de juny, que formarà part del cicle "Enginyeria en bicicleta".
El punt de sortida serà l’estació de FGC de Sabadell Plaça Major, a les 9.30 h. La pedalada finalitzarà a la platja Port Fòrum de Sant Adrià, cap a les 14.00 h, on els que vulguin podran banyar-se al mar.
Lugar:








