Skip to main content
Home

Newsletter

Search form


  • Architecture Events
  • Join the COAC
  • Find an Architect
  • Corporate Services
  • Members
    and professionals

Search form


© FC Barcelona
08 Mar

Spotify Camp Nou: visites guiades per conèixer les obres de remodelació

Organizer: 
COAC
Location: 
Barcelona
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Addtoany: 
Amb motiu de la jornada que es durà a terme el 4 de març al COAC, junt amb el FC Barcelona, per conèixer la història de l'Spotify Camp Nou i el projecte per al futur Espai Barça, s'han organitzat 4 visites guiades per a arquitectes col·legiats a l'Spotify Camp Nou per conèixer de primera mà les obres de remodelació de l’estadi.

El disseny per al futur Spotify Camp Nou, d’IDOM, Nikken Sekkei i b720, vol aconseguir un equilibri entre preservar l’essència del projecte original i l'obertura i el vincle amb la ciutat i el veïnat, tal com es concebia en la proposta de Nikken Sekkei i Pascual-Ausió Arquitectes, guanyadors del concurs convocat l'any 2016.

Les visites aniran a càrrec de l’equip de l’Espai Barça.

Cal inscripció prèvia, ja que l’aforament és limitat:

· Divendres 8 de març a les 12 h. - AFORAMENT COMPLET
· Divendres 22 de març a les 10 h - AFORAMENT COMPLET
· Divendres 5 d’abril a les 10 h. AFORAMENT COMPLET
· Divendres 19 d’abril a les 10 h. AFORAMENT COMPLET

És imprescindible que els assistents portin el seu equip EPI (casc, armilla i botes de seguretat). Durant la visita no es podran realitzar fotografies ni vídeos.

Amb la col·laboració de:

21/02/2024


Association

  • Point of Single Contact
  • Introduction
  • Where to find us
  • Suggestions Box
  • Press
  • Site map

Follow us

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Legal information

  • Legal notice
  • Registration Conditions
  • Cookies policy
  • Privacy Policy

Content

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps

—

Contact us
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable