Skip to main content
Home

Newsletter

Search form


  • Architecture Events
  • Join the COAC
  • Find an Architect
  • Corporate Services
  • Members
    and professionals

Search form


© AADIPA
14 May

Cicle de Visites Tècniques del XlVè Curset. Lluís Domènech i Montaner. Visita a Canet de Mar

Organizer: 
AADIPA
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Canet de Mar
Horari: 
de 10:00 a 18:00 h
Addtoany: 
L'Agrupació d'Arquitectes per a la Defensa i la Intervenció en el Patrimoni Arquitectònic (AADIPA)va  organitzà, al 14 de maig, una visita a l’obra domenequiana de Canet de Mar, a càrrec de Gemma Serch i Clàudia Sanmartí, directores del XLVè Curset. Jornades Internacionals sobre la Intervenció en el Patrimoni Arquitectònic, que enguany porta per títol “ Domènech i Montaner. A fons”.

Van Visitar la Casa Museu Lluís Domènech i Montaner, acompanyats per l’arquitecta Alba Farré, arquitecta municipal de Canet de Mar amb qui també van passejar pel nucli històric observant altres edificis del mateix Domènech. 

A continuació es va  visitar el Castell de Santa Florentina amb la historiadora Maria Manadé i dinarem al Restaurant del Santuari de la Misericòrdia, obra de Puig i Cadafalch.

Finalment varen visitar el Teatre Odeon, construït per Rafael Masó i Valentí entre 1920 i 1924, acompanyats per Xavier Fabré, arquitecte autor de la rehabilitació.

Consulteu el programa detallat de la jornada realitzada.


5/05/2022


Association

  • Point of Single Contact
  • Introduction
  • Where to find us
  • Suggestions Box
  • Press
  • Site map

Follow us

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Legal information

  • Legal notice
  • Registration Conditions
  • Cookies policy
  • Privacy Policy

Content

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps

—

Contact us
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable