Skip to main content
Home

Newsletter

Search form


  • Architecture Events
  • Join the COAC
  • Find an Architect
  • Corporate Services
  • Members
    and professionals

Search form


© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)

Pla de millores en l'atenció a l'arquitecte: nou servei d'atenció telefònica

Printer, email and PDF versions: 
ActionsPDF version
Published: 
31 March 2014
Addtoany: 
Dins del pla de millores en l'atenció a l'arquitecte del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, ja ha entrat en funcionament un reforç en l'atenció telefònica que es dóna des de plaça Nova.

Així, un equip de persones atenen telefònicament les peticions dels arquitectes col·legiats sobre els serveis de Visat, Secretaria, Assessoria Jurídica, Comptabilitat i Informàtica per poder resoldre amb més eficàcia la majoria de consultes que es reben telefònicament, o bé derivar-les a l'àrea corresponent en el cas que sigui necessari. Ara per ara aquest servei està atenent una mitjana superior a 240 trucades diàries.

L'horari d'atenció és de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres, i totes les consultes queden centralitzades a través d'un únic número de telèfon d'atenció al qual els col·legiats poden dirigir-se: 93 306 78 03

Aquest pla de millores en l'atenció a l'arquitecte s'anirà implantant en diverses fases i inclourà també canvis en l'atenció presencial i telemàtica.


Association

  • Point of Single Contact
  • Introduction
  • Where to find us
  • Suggestions Box
  • Press
  • Site map

Follow us

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Legal information

  • Legal notice
  • Registration Conditions
  • Cookies policy
  • Privacy Policy

Content

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps

—

Contact us
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable