Skip to main content
Home

Newsletter

Search form


  • Architecture Events
  • Join the COAC
  • Find an Architect
  • Corporate Services
  • UIA2026BCN
  • Members
    and professionals

Search form


© Carla Habif Hassid

Vine a cantar amb la Coral dels Arquitectes de Catalunya

Scope: 
Col·legi
Printer, email and PDF versions: 
ActionsPDF version
Published: 
18 October 2018
Addtoany: 
Us agrada cantar? Voleu compartir una estona lúdica amb companys de professió?

El passat mes de novembre es va constituir la Coral dels Arquitectes de Catalunya, formada per un grup de col·legiats il·lusionats amb el projecte, que proposen trobar-se amb altres companys —siguin o no col·legiats— en un context relaxat on compartir l'afició a la música.

No cal tenir experiència en el cant coral ni la veu entrenada, només ganes de cantar en grup un repertori variat que inclogui peces modernes de jazz, gospel, rock, etc. i d'altres de més clàssiques, sempre adaptant-se a les necessitats del conjunt.

La direcció és a càrrec d'Òscar Salvador, compositor i director musical amb àmplia experiència en la direcció de cant coral (actualment dirigeix la Coral del Col·legi d'Advocats de Barcelona, el Cor Gregal dels Lluïsos de Gràcia i la Coral del Mar del CSCI, entre d'altres); i els assajos —dinàmics i didàctics— són els dimecres de 19 a 21 h a la seu del COAC a plaça Nova.

Veniu a provar si la coral està feta per a vosaltres!
Si vols conèixer la dinàmica de la coral i comprovar si et sents millor ens els tons més greus o en els més aguts, pots venir a un dels assajos. Anima't!

Apunta-t'hi!


Association

  • Point of Single Contact
  • Introduction
  • Where to find us
  • Suggestions Box
  • Press
  • Site map

Follow us

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Legal information

  • Legal notice
  • Registration Conditions
  • Cookies policy
  • Privacy Policy

Content

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps

—

Contact us
T 93 306 78 41 

 

UIA 2026 Barcelona Capital Mundial Arquitectura Logo premi nacional de cultura 2019 empresa emocionalmente saludable