Skip to main content
Home

Newsletter

Search form


  • Architecture Events
  • Join the COAC
  • Find an Architect
  • Corporate Services
  • Members
    and professionals

Search form


© Wikimedia
16 Jul

Visita al conjunt arqueològic d'Olèrdola, l’aqüeducte romà del Pont del Diable, la Vil·la Romana de Centcelles i el Pont de les Caixes

Organizer: 
COAC
Location: 
Tarragona
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Conjunt arqueològic d'Olèrdola
Horari: 
de 09:30 a 19:30 h
Addtoany: 
L'Agrupació d'Arquitectes per a la Defensa i la Intervenció en el Patrimoni Arquitectònic (AADIPA) ha organitzat una visita, el dissabte 16 de juliol de 2016, a càrrec de Jordi Segura i Núria Corbella, codirectors del XXXIXè Curset; Josep Esteve, membre de l’equip organitzador del Curset; i Núria Anguera, vocal de l’AADIPA de Tarragona. Aquesta serà la quarta de les 7 jornades previstes en relació amb el Curset d’enguany.

Inscripcions tancades.

El punt de trobada serà el conjunt arqueològic d'Olèrdola a les 9.30 h.

Durant l'itinerari es podrà visitar l’aqüeducte del Pont del Diable de Tarragona, la Vil·la Romana de Centcelles i el Pont de les Caixes.

El cost de la visita és de 25€ per als membres de l’AADIPA i de 30€ per a la resta d’assistents. El dinar serà al restaurant CASA DEL GUARDA i la jornada es preveu que finalitzi sobre les 19.30 h.

Consulteu el programa detallat de la jornada.
6/07/2016


Association

  • Point of Single Contact
  • Introduction
  • Where to find us
  • Suggestions Box
  • Press
  • Site map

Follow us

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Legal information

  • Legal notice
  • Registration Conditions
  • Cookies policy
  • Privacy Policy

Content

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps

—

Contact us
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable