Skip to main content
Home

Newsletter

Search form


  • Architecture Events
  • Join the COAC
  • Find an Architect
  • Corporate Services
  • Members
    and professionals

Search form


© Home Depot
09 May

Les dones fem: El Valor de les Idees

Organizer: 
COAC
Location: 
Barcelona
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Espai Morillas (C/ Pallars, 391-393. 08019 Barcelona)
Horari: 
18 h
Addtoany: 
El Grup Obert de Dones Arquitectes del COAC continua amb el cicle de xerrades "Les dones fem". La propera sessió, sota el títol “El Valor de les Idees”, tindrà lloc el dilluns 9 de maig a les 18 h a l’Espai Morillas (C/ Pallars, 391-393. Barcelona).

La professió d'arquitectura i urbanisme inicia els projectes a través d'idees i conceptes complexos, però aquest moment primigeni es troba condicionat a una varietat de factors funcionals, legals, econòmics i temporals, entre molts altres, que poden ennuvolar el món de les idees.

En aquesta sessió del cicle "Les Dones Fem" volem donar espai i temps de conversa a aquest estadi inicial on es generen els valors, principis i conceptes que fonamenten l'arquitectura i l'urbanisme que després esdevindrà. Proposem conversar sobre les llavors creatives que ens arrelen i els propòsits fundacionals.

Des d’on iniciem els processos? Quin és el valor de les idees avui? Com es generen aquestes fases inicials en els projectes? Com la nostra societat comprèn i valora les idees? Quins horitzons i límits donem a les idees? Quins reptes tenim? Compartirem una trobada amb les arquitectes Eulàlia Martin, Maria Sisternas, Claudina Relat, Lara Pérez-Porro i Sílvia Sasot, que dialogaran sobre les experiències viscudes i d'altres conegudes d'arreu.

Coordina l'acte l'arquitecta Silvia Sasot, especialitzada en espais educatius.
Presentarà la sessió l'arquitecta Ana María Álvarez, coordinadora del Grup Obert de Dones del COAC. 

Prèviament a l’inici de l'acte, es farà una visita guiada i introducció per part de l’arquitecte Miquel Àngel Julià Hierro, conceptualitzador i dissenyador de l´espai i Marc Morillas, CEO de la companyia, per tal de conèixer a fons l’espai “The Pioneer’s Kitchen”, on tindrà lloc la xerrada.

Inscripcions
És necessària la inscripció prèvia, ja que l'aforament és limitat.

Cicle de xerrades "Les dones fem"
El cicle organitzat pel Grup Obert de Dones Arquitectes s'emmarca en el punt 7 del decàleg "El nostre clam per l'equitat", de la Comissió de Dones i Igualtat de la Intercol·legial, que estableix que "el Col·legi ha d’implementar paritàriament la visibilització de les dones al món professional".
4/04/2022


Association

  • Point of Single Contact
  • Introduction
  • Where to find us
  • Suggestions Box
  • Press
  • Site map

Follow us

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Legal information

  • Legal notice
  • Registration Conditions
  • Cookies policy
  • Privacy Policy

Content

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps

—

Contact us
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable