Skip to main content
Home

Newsletter

Search form


  • Architecture Events
  • Join the COAC
  • Find an Architect
  • Corporate Services
  • UIA2026BCN
  • Members
    and professionals

Search form


Signatura del conveni. © Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)

El COAC signa un conveni de col·laboració amb la Fundació Emprèn

El Col·legi ha signat un conveni amb la Fundació Privada Emprèn per al suport i assessorament dels col·legiats emprenedors. En virtut d'aquest conveni s'organitzaran jornades i tallers per promoure les bones pràctiques en emprenedoria. A més a més, es prestarà acompanyament i suport personalitzat als arquitectes que tinguin alguna iniciativa empresarial.

Scope: 
Formació i Ocupació - Jornades i Activiats - Destacats
Printer, email and PDF versions: 
ActionsPDF version
Published: 
20 February 2017
Addtoany: 
El Col·legi d'Arquitectes de Catalunya ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació Privada Emprèn. El degà del COAC, Lluís Comerón, i el president del Patronat de la Fundació Emprèn, Antoni Angerri i Feu, van formalitzar el passat 17 de febrer la signatura del conveni, l'objectiu del qual és el suport i assessorament dels col·legiats emprenedors.

El COAC té la voluntat expressa de fomentar l’emprenedoria entre els seus col·legiats i promoure la consolidació de les seves iniciatives empresarials, dotant al col·lectiu d’una oferta àmplia de recursos, serveis i formació adaptada a les seves necessitats.

En virtut d'aquest nou conveni, la Fundació Emprèn i el COAC organitzaran conjuntament jornades, conferències i tallers destinats a promoure les bones pràctiques i els plantejaments innovadors en iniciatives empresarials vinculades al sector de la construcció.

A més a més, la Fundació Emprèn prestarà acompanyament i suport individualitzat als arquitectes que tinguin alguna iniciativa d’emprenedoria. Així, atendrà presencialment a les seves oficines, o virtualment arreu de Catalunya, als col·legiats que precisin d’un suport personalitzat durant la posada en marxa i consolidació de la seva iniciativa empresarial.

La Fundació Emprèn, amb més de 10 anys d’experiència en el foment i suport a l’emprenedor, compta amb una àmplia xarxa de mentors per a l'acompanyament i assessorament en processos d'emprenedoria. Actualment col·labora amb entitats com el Col·legi de Periodistes de Catalunya i la Fundació "la Caixa".

El proper 22 de març, en el marc de la Jornada ARQ'17, es presentarà el conveni de col·laboració i les accions que es desenvoluparan en virtut d'aquest conveni.

Per a més informació sobre la Fundació Emprèn, consulta el seu web.




Association

  • Point of Single Contact
  • Introduction
  • Where to find us
  • Suggestions Box
  • Press
  • Site map

Follow us

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Legal information

  • Legal notice
  • Registration Conditions
  • Cookies policy
  • Privacy Policy

Content

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps

—

Contact us
T 93 306 78 41 

 

UIA 2026 Barcelona Capital Mundial Arquitectura Logo premi nacional de cultura 2019 empresa emocionalmente saludable