Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


Lleida

La Demarcación de Lleida del Colegio de Arquitectos de Cataluña acoge la Exposición Colectiva de Arquitectos Seniors de Lleida, un espacio donde 9 arquitectos comparten la su visión y experiencias durante o después de su etapa profesional. La podréis visitar del 8 de mayo al 20 de junio en la Sala de Exposiciones. La inauguración será el día 8 a las 19.00 horas.

Lloc: 
Lleida
  • Read more about Exposición Colectiva de Arquitectos Seniors de Lleida
  • Català

La Demarcació de Lleida del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya acull l’Exposició Col·lectiva d’Arquitectes Sèniors de Lleida, un espai on 9 arquitectes comparteixen la seva visió i experiències durant o després de la seva etapa professional. La podreu visitar del 8 de maig al 20 de juny a la Sala d'Exposicions. La inauguració serà el dia 8 a les 19.00 hores.

Lloc: 
Lleida
  • Read more about Exposició col·lectiva d’Arquitectes Sèniors de Lleida
  • Español
La Demarcación de Lleida del COAC expone la biblioteca de los arquitectos Mariano Gomá Pujadas (1915-1990) y Mariano Gomá Otero (1949), con motivo de la celebración de Sant Jordi 2025.

A partir del miércoles 23 de abril, podéis visionar el contenido del fondo Gomá, así com elegir un libro de diferentes ámbitos relacionados con la arquitectura y el arte, y esparcir su legado por vuestras bibliotecas.
Lloc: 
Lleida
  • Read more about Sant Jordi en la Demarcación de Lleida
  • Català
La Demarcació de Lleida del COAC exposa la biblioteca dels arquitectes Mariano Gomá Pujadas (1915-1990) i Mariano Gomá Otero (1949), en motiu de la celebració de Sant Jordi 2025.

A partir del dimecres 23 d’abril, podeu visionar el contingut del fons Gomá, així com triar un llibre de diferents àmbits relacionats amb l’arquitectura i l’art, i escampar el seu llegat a les vostres biblioteques.
Lloc: 
Lleida
  • Read more about Sant Jordi a la Demarcació de Lleida
  • Español
El dijous 20 de febrer a les 19.30 hores, tindrà lloc a la Demarcació de Lleida del COAC la conferència "L’aventura moderna de l'arquitectura espanyola 1949-1969”, a càrrec d’Antón Capitel.

L’AVENTURA MODERNA DE L’ARQUITECTURA ESPANYOLA 1949-1969

Lloc: 
Lleida
  • Read more about Conferència: L’aventura moderna de l'arquitectura espanyola 1949-1969

El 7 de novembre a les 19.30 h, s'inaugurarà a la seu de la Demarcació de Lleida la segona exposició del cicle MIRADES, centrada en l’element TERRA.

L'exposició, amb les fotografies de Llorenç Melgosa, porta per títol "Terra no és un tot" i es podrà veure fins al 31 de gener.

Lloc: 
Lleida
  • Read more about Exposició: Mirades. Terra no és un tot

El pròxim dissabte 19 d’octubre, de 9.30 a 13.30 h, tindrà lloc l’ArquiVolta Lleida 2024, una nova edició de les visites arquitectòniques gratuïtes obertes a la ciutadania que organitza la Demarcació de Lleida del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC).

Lloc: 
Lleida
  • Read more about ArquiVolta Lleida 2024
El dijous 17 d’octubre a les 19.30 h, tindrà lloc a la sala d’actes de la Demarcació de Lleida del COAC, la conferència "Recordant l’estructura d’alguns edificis més singulars de la ciutat de Lleida”, a càrrec de l’arquitecte Robert Brufau i Niubó.
Lloc: 
Lleida
  • Read more about Conferència de Robert Brufau: "Recordant l’estructura d’alguns edificis més singulars de la ciutat de Lleida"
L'objectiu de la jornada és fer un apropament als coneixements tècnics necessaris i l'obtenció documental per treballar amb documentació topogràfica georreferenciada, tant d'edificis com de parcel.les rústiques i urbanes, per a la inscripció al Registre de la Propietat i la seva geocordinació amb el Cadastre.   Estudi i obtenció de la Georreferenciació i representació gràfica en actes jurídics per a la geocordinació entre Cadastre i el Registre de la Propietat 
  • Read more about Georeferenciació i Registre de la Propietat- noves dates
L'objectiu de la jornada és fer un apropament als coneixements tècnics necessaris i l'obtenció documental per treballar amb documentació topogràfica georreferenciada, tant d'edificis com de parcel.les rústiques i urbanes, per a la inscripció al Registre de la Propietat i la seva geocordinació amb el Cadastre.   Estudi i obtenció de la Georreferenciació i representació gràfica en actes jurídics per a la geocordinació entre Cadastre i el Registre de la Propietat 
  • Read more about Georeferenciació i Registre de la Propietat- noves dates
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • next
  • last


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
Tour Virtual
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable