Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


25 Mar

Novíssims 03. Arjub i 082ARQ

Entitat organitzadora: 
Centre Obert d’Arquitectura
Lloc: 
Tortosa
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Bòbila d'Anguera, Tortosa
Horari: 
A les 18.30h
Addtoany: 
El dimecres 25 de març a les 18.30h arrenca el cicle Novíssims a la demarcació de l’Ebre a la Bòbila d’Anguera, Arjub i 082ARQ compartiran una sessió que destaca per la combinació d’experiències diverses. Arjub, amb base a l’Ebre, ofereix un enfocament centrat en l’arquitectura contemporània aplicada al territori, amb una atenció especial a la relació amb el context i la sostenibilitat dels projectes. 082ARQ, amb seu a la Catalunya central, aporta una perspectiva diferent, centrada en la innovació constructiva i la conceptualització de l’espai.
La trobada permetrà analitzar com aquests estudis aborden el procés creatiu, la relació amb l’entorn i la implementació de noves tècniques i estratègies en els seus projectes. El debat serà moderat per Gerard Cuartero, que dinamitzarà la conversa i assegurarà que els ponents puguin compartir els seus processos i reflexions amb el públic. Els assistents tindran l’oportunitat de conèixer de primera mà la diversitat de perspectives dins l’arquitectura emergent catalana, establint un diàleg que combina rigor professional i aproximació experimental.

Aquesta sessió és un exemple del valor que aporta el cicle Novíssims en connectar diferents regions i trajectòries, fomentant la visibilitat de pràctiques innovadores i emergents dins del panorama arquitectònic contemporani. 


Cicle Novíssims
Té com a objectiu mostrar el panorama actual de l'arquitectura a Catalunya, posant el focus en joves estudis d'arquitectura liderats per arquitectes menors de 40 anys que comencen a destacar per la seva creativitat i innovació. Aquest cicle pretén donar visibilitat a les noves generacions d'arquitectes i fomentar el diàleg sobre les tendències emergents dins del camp arquitectònic.

Cada sessió del cicle està formada per dos estudis d'arquitectura i un moderador, que dialoguen sobre les seves obres i visions arquitectòniques en un format de conversa dinàmica. Això promou l'intercanvi d'idees i perspectives entre professionals de diferents regions i amb estils diversos, i es celebra en espais “inèdits” amb l’objectiu de posar en valor patrimoni poc visible o en desús, revaloritzar-lo i vincular-lo amb l’arquitectura, oferint noves experiències als assistents. En total, es celebraran 12 sessions distribuïdes en 7 jornades, de manera que, excepte l’inici i el final del cicle, sempre hi haurà dues sessions simultànies en diferents localitzacions.

Programa:
18.03 a Figueres (Girona): Sarquella Torres i SvNM + Rosa Solanelles
25.03 a Figueres (Girona): Estudio Além i h3o
25.03 a Tortosa (Ebre): Arjub i 082ARQ
8.04 a Tortosa (Ebre): Dissemblant i March
7.04 a Manresa (Comarques centrals): Muntant i Lligams
15.04 a Manresa (Comarques centrals): 082ARQ i Sarquella Torres
15.04 a Menàrguens (Lleida): Arqbag i Pigaa
22.04 a Menàrguens (Lleida): SvNM + Rosa Solanelles i Dissemblant
22.04 a Tarragona: Lligams i Alem
29.04 a Tarragona: Pigaa i Arjub
29.04 a Barcelona: Test i Muntant
6.05 a Barcelona: Atienza-Maure i Arqbag


En el marc de:

Iniciativa de:


Amb el suport de:
 
27/02/2026


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable