Title
Col·legia't
Entraràs a formar part d’una comunitat de prop de 10.000 arquitectes col·legiats que ja gaudeixen del ventall de serveis que ofereix el Col·legi per al desenvolupament de l’activitat professional, com és la Borsa de Treball, la formació contínua, accés a informació tècnica, etc.
Així mateix, la defensa, representació i promoció del treball dels arquitectes és una altra de les atribucions principals que té el Col·legi d'Arquitectes.
ㅤ
Bonificació Primera Col·legiació
El COAC ofereix una bonificació del 90% en la quota per a arquitectes que es col·legien per primera vegada per facilitar l’inici de l’activitat professional.
ㅤ
Descripció de la bonificació
Els arquitectes que es col·legien per primera vegada poden gaudir d’una bonificació del 90% durant el primer any, tant en la quota bàsica com en els serveis complementaris, sempre que es realitzin el curs “Ja ets COAC".
Els 4 trimestres següents, sempre consecutius, es bonifiquen amb un 50 %, tant la quota bàsica com els serveis complementaris.
Els col·legiats i col·legiades que s'acullin a aquesta bonificació podran formar part de l’AJAC gratuïtament durant el primer any de col·legiació. Ho hauran d’indicar en el moment d’efectuar la col·legiació al COAC.
Qui ho pot sol·licitar
Arquitectes residents que es col·legien per primera vegada al COAC.
Requisits i documentació
- Condicions de contractació Serveis Complementaris
- Condicions del servei de correu electrònic corporatiu
Arquitecte resident a l'àmbit territorial del COAC
- Sol·licitud d'incorporació al COAC
- Documentació que cal portar
Enviar els formularis o documents a secretaria@coac.net
Arquitecte no resident a l'àmbit territorial del COAC
- Sol·licitud incorporació al COAC
- Documentació que cal portar
Arquitecte procedent de la Unió Europea
- Formulari col·legiació en règim d'establiment o en prestació de serveis
- Sol·licitud incorporació al COAC
Arquitecte procedent de fora la Unió Europea
- Formulari col·legiació en règim d'establiment
- Sol·licitud incorporació al COAC
Alta, caducitat i renovació
Un cop feta la sol·licitud de col·legiació, el departament de Secretaria revisarà la documentació i enviarà un correu electrònic amb el número de col·legiat.
La bonificació s’aplicarà en el moment de la primera col·legiació i durant els 2 primers anys de col·legiació (8 trimestres naturals).
La Junta de Govern es reserva el dret d’alterar les condicions associades a aquest.

.
Altres vinculacions
Uneix-te a un col·lectiu que comparteix amb nosaltres la passió per una arquitectura i disseny de qualitat.
COAC Estudiant
Activitats culturals, formatives i de desenvolupament professional, entraràs en contacte amb l’exercici de la teva professió i les tendències i rep
ALTA COM A ARQUITECTE
Tant si ets resident a Catalunya com si no, pots estar col·legiat al COAC, i pots fer-ho com a exercent o com a no exercent.
ALTA COM A SOCIETAT
Les societats professionals d’arquitectes tenen l’obligació per llei d’estar inscrites al Registre de societats professionals del COAC.
QUOTES
Pots ajustar la quota a les teves necessitats professionals i serveis que utilitzis del COAC.