El proper 8 d'abril a les 19.15 h la sala d'actes del COAC acull una taula rodona en el marc de l’exposició “La casa com a obra d’art” que es pot veure del 9 d’abril al 17 de maig al Dipòsit del Rei Martí (Carrer Bellesguard, 14. Barcelona).
Lugar:
La Demarcació de Barcelona del COAC organitza la tercera sessió del cicle “Diversitat Professional d’Arquitectes”, que tindrà lloc el dijous 9 d’abril i estarà dedicada a l’exercici professional en l’àmbit de l’administració pública.
Presentarà l'acte Sandra Bestraten, presidenta de la Demarcació de Barcelona.
Administrar per transformar: el valor de l’arquitectura pública