En el marc del cicle de conferències "Maneres d'habitar", organitzat per l'Escola Sert, el proper dimarts 9 de juny tindrà lloc la sessió "Arne Jacobsen a través de l’habitatge", a càrrec de l'arquitecte Félix Solaguren-Beascoa.
A pesar de la suspensión de plazos provocada por la declaración del estado de alarma, el sector público ha seguido convocando licitaciones y concursos durante estas semanas, de entre las que destacamos 4 concursos de proyectos convocados por Infraestructures sobre edificios de uso sanitario: 3 centros de atención primaria y un consultorio. Además, se ha abierto también la convocatoria de un concurso de proyectos para una escuela.
2020-05-11 15:35
El COAC continua amb la programació de Dimecres Tecnològics en línia. La propera sessió, organitzada pel Grup de Treball d'Estructures del COAC, tindrà lloc el 27 de maig a les 11 h. Aquesta vegada, la jornada serà sobre geotècnia.
Presentarà l'acte Pere Castelltort, secretari de la Junta de Govern del Col·legi.
El Grup de Treball de Rehabilitació del COAC organitza la propera sessió de Dimecres Tecnològics, que portarà per títol "Rehabitar el patrimoni" i tindrà lloc el 20 de maig a les 11 h a través de la plataforma online Microsoft Teams.
El COAC continua amb la programació de Dimecres Tecnològics en línia. La propera sessió, organitzada pel Grup de Treball d'Informàtica, tindrà lloc el 13 de maig a les 11 h.
Aquesta vegada, la sessió girarà al voltant del programa Arquidoc, que permet crear de forma ràpida memòries de projecte, i exportar-les en format pdf o doc.
Tot i la suspensió de terminis provocada per la declaració de l’estat d’alarma, el sector públic ha seguit convocant licitacions i concursos durant aquestes setmanes, d’entre els quals destaquem 4 concursos de projectes convocats per Infraestructures sobre edificis d’ús sanitari: 3 centres d’atenció primària i un consultori. A més a més, s'ha obert també la convocatòria d’un concurs de projectes per a una escola.
2020-05-11 15:35
2020-05-08 19:12
El Grupo de Trabajo de Rehabilitación del COAC organiza la próxima sesión de Miércoles Tecnológicos, que llevará por título "Rehabitar el patrimonio" y tendrá lugar el 20 de mayo a las 11 h a través de la plataforma online Microsoft Teams.
En el marc del cicle de conferències "Maneres d'habitar", organitzat per l'Escola Sert, el proper dimarts 2 de juny tindrà lloc la sessió "De totes maneres", a càrrec dels arquitectes Francesc Pla i Eva Serrats.
Els socis de l’estudi Leve presentaran cinc exemples per amplificar les maneres d’habitar més enllà de l’habitatge: maneres d’habitar quan no tens llar, quan et cal l’espai públic, on treballes, en la memòria o dins d’un bosc.
En el marc del cicle de conferències "Maneres d'habitar", organitzat per l'Escola Sert, el proper dimarts 26 de maig tindrà lloc la sessió "Habitar en la imatge", a càrrec de l'arquitecta Marta Peris.