16 h: Debate entre los cabezas de lista en las candidaturas de Junta Directiva de la Demarcación de Barcelona: Sandra Bestraten Castells y Pere Castelltort Sales.
18 h: Pausa café.
La Delegación Garrotxa-Ripollès del COAC acoge la exposición El Olot del siglo XVII donde se pueden ver las maquetas de 22 casas de la ciudad que conservan dinteles de los siglos XVII y XVIII, que los alumnos de 3º de ESO de L'Escola Petit Plançó han estado realizando dentro del proyecto Barrocos.
El jurat dels Premis d’Arquitectura de les Comarques de Girona 2022 ha seleccionat un total de 46 projectes dels 119 que s’han presentat a la 24a edició dels guardons que, des de l’any 1997, organitza la Demarcació de Girona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC).
Seguint l’exemple de l’Arquitectour Girona: Revisitant l’arquitectura moderna de Cadaqués, la Delegació Garrotxa-Ripollès organitza de l’Arquitectour Girona: el patrimoni vora riu de la Garrotxa, programat pel dissabte 30 d’abril, de 9.30 a 14 h.
El viernes 8 de abril, a las 17 h, tendrá lugar en la Casa Saladrigas de Blanes, la inauguración de la exposición 'Sigurd Lewerentz &László Moholy-Nagy, fotografías', con la presencia del alcalde de Blanes, Àngel Canosa i Fernàndez, el concejal de Cultura de Blanes, Albert Sanz, y el arquitecto Josep Maria Torra, comisario de la exposición y miembro de la Junta Directiva de la Demarcación de Girona del Colegio de Arquitectos de Cataluña.