Kit Digital: Ajuts per a la digitalització de petites empreses i treballadors autònoms [1]

© Pexels
Publicado:
15 Marzo 2022
En el marc dels fons europeus de recuperació Next Generation, el Govern espanyol obre el programa d'ajuts Kit Digital amb l'objectiu de fomentar la digitalització de petites empreses, microempreses i persones treballadores autònomes. Les bases de la convocatòria són les establertes a l'Ordre ETD/1498/2021, publicada al BOE del 30 de desembre de 2021 [2].
Els ajuts, que tenen per finalitat la millora de la competitivitat i el nivell de maduresa digital, permeten accedir a un catàleg de solucions digitals i a agents digitalitzadors que ofereixen aquests serveis, recollits a la plataforma Acelera Pyme [3].
El termini per a la presentació de sol·licituds finalitzarà el 31 de desembre de 2024.
Quantia dels ajuts:
L'import màxim total d'ajuda per beneficiari serà de 12.000 €. Consulteu els imports màxims en cada cas, en funció de la mida de l'empresa beneficiària.
Les diferents solucions digitals es distribueixen en les següents categories:
· Pàgina web i posicionament SEO
Fins a 2.000€
· Comerç electrònic
Fins a 2.000€
· Xarxes socials
Fins a 2.500€
· Gestió de clients i CRM
Fins a 4.000€
· Business Intelligence i Analítica
Fins a 4.000€
· Serveis d'oficina virtual
Fins a 12.000€
· Gestió de projectes
Fins a 6.000€
· Facturació electrònica
Fins a 1.000€
· Comunicacions segures
Fins a 6.000€
· Ciberseguretat
Fins a 6.000€
Requeriments:
1. Tenir la consideració de petita empresa, microempresa o persona en situació d'autoocupació
2. Estar en situació d'alta i tenir l'antiguitat mínima fixada per convocatòria
3. No tenir consideració d'empresa en crisi
4. Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social
5. No incórrer en cap de les prohibicions previstes a la Llei General de Subvencions
6. No superar el límit d'ajudes de minimis
7. Realitzar un test d'avaluació del nivell de maduresa digital
Com sol·licitar el Kit Digital:
El procediment és molt senzill.
1. En primer lloc, registra't al web Acelera Pyme [3] i completa el test d'autodiagnòstic.
2. Consulta el catàleg de solucions digitals, on podràs triar una o diverses de les solucions que ofereixen els agents digitalitzadors (proveïdors acreditats).
3. Accedeix al catàleg d'agents digitalitzadors i posa't en contacte amb l'agent amb qui vols desenvolupar la solució digital.
4. Finalment, pots sol·licitar l'ajuda a la seu electrònica de Red.es [4].
Els ajuts, que tenen per finalitat la millora de la competitivitat i el nivell de maduresa digital, permeten accedir a un catàleg de solucions digitals i a agents digitalitzadors que ofereixen aquests serveis, recollits a la plataforma Acelera Pyme [3].
El termini per a la presentació de sol·licituds finalitzarà el 31 de desembre de 2024.
Quantia dels ajuts:
L'import màxim total d'ajuda per beneficiari serà de 12.000 €. Consulteu els imports màxims en cada cas, en funció de la mida de l'empresa beneficiària.
Les diferents solucions digitals es distribueixen en les següents categories:
· Pàgina web i posicionament SEO
Fins a 2.000€
· Comerç electrònic
Fins a 2.000€
· Xarxes socials
Fins a 2.500€
· Gestió de clients i CRM
Fins a 4.000€
· Business Intelligence i Analítica
Fins a 4.000€
· Serveis d'oficina virtual
Fins a 12.000€
· Gestió de projectes
Fins a 6.000€
· Facturació electrònica
Fins a 1.000€
· Comunicacions segures
Fins a 6.000€
· Ciberseguretat
Fins a 6.000€
Requeriments:
1. Tenir la consideració de petita empresa, microempresa o persona en situació d'autoocupació
2. Estar en situació d'alta i tenir l'antiguitat mínima fixada per convocatòria
3. No tenir consideració d'empresa en crisi
4. Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social
5. No incórrer en cap de les prohibicions previstes a la Llei General de Subvencions
6. No superar el límit d'ajudes de minimis
7. Realitzar un test d'avaluació del nivell de maduresa digital
Com sol·licitar el Kit Digital:
El procediment és molt senzill.
1. En primer lloc, registra't al web Acelera Pyme [3] i completa el test d'autodiagnòstic.
2. Consulta el catàleg de solucions digitals, on podràs triar una o diverses de les solucions que ofereixen els agents digitalitzadors (proveïdors acreditats).
3. Accedeix al catàleg d'agents digitalitzadors i posa't en contacte amb l'agent amb qui vols desenvolupar la solució digital.
4. Finalment, pots sol·licitar l'ajuda a la seu electrònica de Red.es [4].