Skip to main content
Home

Suscripción boletines

Search form


  • Agenda Arquitectura
  • Encuentra Arquitecto
  • Únete al COAC
  • Servicios a Empresas
  • Next Generation
  • UIA2026BCN
  • Colegiados y
    profesionales

Search form


  • Agenda <br> arquitectura
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
12 nov

Fem molt més que cases: gestió i direcció

Entidad organizadora: 
COAC
Lugar: 
Barcelona
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Sala d'Actes COAC. Plaça Nova, 5. Barcelona
Horario: 
18 h
Addtoany: 

La Demarcació de Barcelona organitza una nova sessió del cicle “Diversitat Professional d’Arquitectes”, que tindrà lloc el dijous 12 de novembre a les 18 h. En aquesta ocasió, la jornada estarà dedicada als arquitectes que treballen en l’àmbit de la gestió i la direcció.

Presentarà l’acte  Sandra Bestraten, degana del COAC.

Comptarem amb la participació de:

· Nico Capó, director general d’Urbidermis
· Ariadna Sendra, directora executiva d’Estudi Ferran Sendra (EFS)
· Monica Asenjo, cap d’Arquitectura i Patrimoni de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
· Isidre Roca, arquitecte, vocal i membre fundador de l’Associació Catalana de Project Management (ACPM)

GESTIÓ, DIRECCIÓ I LIDERATGE: ALTRES MANERES D’EXERCIR L’ARQUITECTURA
Darrere de cada projecte hi ha una feina que no sempre és visible: coordinar equips, prendre decisions, gestionar processos i fer que totes les peces encaixin. Una tasca en què l’arquitecte pot assumir un paper clau i que va molt més enllà del disseny.

La jornada explorarà què aporta la gestió a l’arquitectura i com influeix el lideratge en el desenvolupament dels projectes. Com es dirigeixen equips que treballen en entorns complexos? Qui pren les decisions determinants? I fins a quin punt una bona direcció pot contribuir a fer millor arquitectura?

10 SESSIONS PER APROFUNDIR EN LES DIFERENTS ESPECIALITATS 
El cicle neix amb la voluntat de posar en relleu la pluralitat de perfils que integren la professió i donar visibilitat a les múltiples especialitats que desenvolupen els arquitectes en l’exercici professional. La iniciativa sorgeix del treball desenvolupat a la Taula de Diversitat, creada per escoltar i identificar les necessitats dels professionals que exerceixen en diferents àmbits, i forma part del programa de Barcelona 2026 Capital Mundial de l’Arquitectura.

Reserva't la data de l'última sessió del cicle:

· Especialistes
  Dijous 3 de desembre de 18 a 20 h

Recupera els vídeos de les anteriors sessions de "Diversitat Professional d'Arquitectes" al canal de Youtube del COAC!


En el marc de:

Iniciativa de:

Amb el suport de:

3/11/2026


EL COLEGIO

  • Ventanilla única
  • Quiénes somos
  • Dónde estamos
  • Sugerencias
  • Prensa
  • Mapa web

Síguenos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

INFORMACIÓN LEGAL

  • Aviso legal
  • Condiciones de registro
  • Política de cookies
  • Política de privacidad

Contenidos

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps

Contacta con nosotros
T T 93 301 50 00 

 

UIA 2026 Barcelona Capital Mundial Arquitectura Logo premi nacional de cultura 2019 empresa emocionalmente saludable