
Fem molt més que cases: gestió i direcció
La Demarcació de Barcelona organitza una nova sessió del cicle “Diversitat Professional d’Arquitectes”, que tindrà lloc el dijous 12 de novembre a les 18 h. En aquesta ocasió, la jornada estarà dedicada als arquitectes que treballen en l’àmbit de la gestió i la direcció.
Presentarà l’acte Sandra Bestraten, degana del COAC.
Comptarem amb la participació de:
· Nico Capó, director general d’Urbidermis
· Ariadna Sendra, directora executiva d’Estudi Ferran Sendra (EFS)
· Monica Asenjo, cap d’Arquitectura i Patrimoni de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
· Isidre Roca, arquitecte, vocal i membre fundador de l’Associació Catalana de Project Management (ACPM)
GESTIÓ, DIRECCIÓ I LIDERATGE: ALTRES MANERES D’EXERCIR L’ARQUITECTURA
Darrere de cada projecte hi ha una feina que no sempre és visible: coordinar equips, prendre decisions, gestionar processos i fer que totes les peces encaixin. Una tasca en què l’arquitecte pot assumir un paper clau i que va molt més enllà del disseny.
La jornada explorarà què aporta la gestió a l’arquitectura i com influeix el lideratge en el desenvolupament dels projectes. Com es dirigeixen equips que treballen en entorns complexos? Qui pren les decisions determinants? I fins a quin punt una bona direcció pot contribuir a fer millor arquitectura?
10 SESSIONS PER APROFUNDIR EN LES DIFERENTS ESPECIALITATS
El cicle neix amb la voluntat de posar en relleu la pluralitat de perfils que integren la professió i donar visibilitat a les múltiples especialitats que desenvolupen els arquitectes en l’exercici professional. La iniciativa sorgeix del treball desenvolupat a la Taula de Diversitat, creada per escoltar i identificar les necessitats dels professionals que exerceixen en diferents àmbits, i forma part del programa de Barcelona 2026 Capital Mundial de l’Arquitectura.
Reserva't la data de l'última sessió del cicle:
· Especialistes
Dijous 3 de desembre de 18 a 20 h
Recupera els vídeos de les anteriors sessions de "Diversitat Professional d'Arquitectes" al canal de Youtube del COAC!
En el marc de:
Iniciativa de:![]()
Amb el suport de:![]()