Skip to main content
Home

Suscripción boletines

Search form


  • Agenda Arquitectura
  • Encuentra Arquitecto
  • Únete al COAC
  • Servicios a Empresas
  • Next Generation
  • Colegiados y
    profesionales

Search form


© COAC Lleida

Les escoles Francesco Tonucci, Joan XXIII i Pràctiques II, els centres escollits per redissenyar els seus patis en el projecte “Espais que eduquen, patis per a tothom”

Ámbito: 
Arquitectura
Printer, email and PDF versions: 
ActionsPDF version
Publicado: 
14 Julio 2021
Addtoany: 
Avui ha tingut lloc a la Demarcació de Lleida del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya la primera reunió de treball amb els equips implicats per estructurar la formació que començarà al setembre.

El projecte “Espais que eduquen, patis per a tothom” ja compta amb els tres primers centres de Lleida que formaran part de la primera edició de la iniciativa: l’Escola Francesco Tonucci, l’Escola Joan XXIII i l’Escola Pràctiques II redissenyaran els seus patis al llarg del curs vinent gràcies a aquest projecte pioner. Han estat escollits entre els 10 candidats que van tramitar la sol·licitud i avui ja han participat en la primera reunió de treball en què s’ha estructurat el programa formatiu que començarà al setembre.

La trobada ha tingut lloc a la Demarcació de Lleida del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) i ha comptat amb tots els agents implicats. Hi han assistit membres de l'associació Llavors de Vincle, COAC Lleida i de diferents administracions públiques: el Departament d'Educació a través dels centres de recursos pedagògics (CRP) del Segrià i la Noguera, l'Ajuntament de Lleida a través de la Regidoria d’Educació, Cooperació, Drets Civils i Feminismes i del Centre d’Art la Panera, i l’equip coordinador del Grau d’Educació Infantil- Gestions Creatives de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (UdL).

Aquesta primera edició del projecte arrencarà amb el programa de formació, que tindrà una part inicial comuna per assolir coneixements globals d’espais, materials, conceptes arquitectònics, dinamització d’AFAs...i una segona part, que tindrà en compte les necessitats particulars de cada centre. Aquestes sessions, que seran tant presencials com online i en les que podrà participar tota la comunitat educativa del centre (els claustres, els consells escolars i les AFA i AMPA), estaran conduïdes per dues persones formadores per a cada centre, una de perfil més pedagògic i l’altra de perfil tècnic relacionat amb l’arquitectura, que els acompanyaran en el procés fins al final.


EL COLEGIO

  • Ventanilla única
  • Quiénes somos
  • Dónde estamos
  • Sugerencias
  • Prensa
  • Mapa web

Síguenos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

INFORMACIÓN LEGAL

  • Aviso legal
  • Condiciones de registro
  • Política de cookies
  • Política de privacidad

Contenidos

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
Tour Virtual
—

Contacta con nosotros
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable