Skip to main content
Home

Suscripción boletines

Search form


  • Agenda Arquitectura
  • Encuentra Arquitecto
  • Únete al COAC
  • Servicios a Empresas
  • Next Generation
  • UIA2026BCN
  • Colegiados y
    profesionales

Search form


© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)

Bonificació per a arquitectes que han estat pares o mares

Ámbito: 
Suport professional - Pràctica professional
Printer, email and PDF versions: 
ActionsPDF version
Publicado: 
03 Junio 2019
Addtoany: 
Si has estat pare o mare recentment o estàs a punt de ser-ho, recorda que pots sol·licitar la bonificació de la quota col·legial per motius de maternitat, paternitat o adopció. D’aquesta manera el COAC vol ajudar-te en aquest moment tan important de la teva vida personal.

La sol·licitud de bonificació es pot fer, com a màxim, fins a finals del següent trimestre del naixement del fill/a o de la data de constitució de l’adopció, enviant per correu electrònic la documentació necessària a la Secretaria del Col·legi.

Cal enviar el formulari de sol·licitud, annexant com a document justificatiu el llibre de família, que certifiqui el naixement, o document administratiu o judicial que certifiqui la constitució de l’adopció.

Més informació
Consulta les condicions de la bonificació al document de les quotes col·legials vigents el 2019 aquí.

Descarrega el formulari de sol·licitud aquí.




EL COLEGIO

  • Ventanilla única
  • Quiénes somos
  • Dónde estamos
  • Sugerencias
  • Prensa
  • Mapa web

Síguenos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

INFORMACIÓN LEGAL

  • Aviso legal
  • Condiciones de registro
  • Política de cookies
  • Política de privacidad

Contenidos

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps

Contacta con nosotros
T T 93 301 50 00 

 

UIA 2026 Barcelona Capital Mundial Arquitectura Logo premi nacional de cultura 2019 empresa emocionalmente saludable