Skip to main content
Home

Suscripción boletines

Search form


  • Agenda Arquitectura
  • Encuentra Arquitecto
  • Únete al COAC
  • Servicios a Empresas
  • Next Generation
  • Colegiados y
    profesionales

Search form


© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)

El COAC i l’EAPC signen un conveni per a la formació en Facility Management dels tècnics de les administracions públiques

L'EAPC (Escola d’Administració Pública de Catalunya ) i el COAC han signat un conveni de col·laboració per contribuir a la capacitació dels tècnics de l'administració pública mitjançant el Postgrau de Facility Management de l'Escola Sert.

Ámbito: 
Formació i Ocupació - Cursos Postgraus i Màsters
Printer, email and PDF versions: 
ActionsPDF version
Publicado: 
17 Julio 2017
Addtoany: 
El degà del COAC, Lluís Comerón, i el director de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC), Agustí Colomines, van formalitzar el passat 17 de juliol la signatura d’un conveni de col·laboració en el disseny del Postgrau en Facility Management de l’Escola de pràctica professional Josep Lluís Sert. L’EAPC ha participat en l’adaptació del programa i del quadre docent per adequar el postgrau a les necessitats dels tècnics de les administracions públiques catalanes.

El Facility Management és el professional que gestiona els edificis i espais construïts aconseguint uns serveis més adequats, eficients i sostenibles per a l’organització per a la qual treballa.

Amb l’objectiu de definir un programa de formació adient als coneixements específics que es demana al Facility Manager, l’Escola Sert va organitzar una Comissió Consultiva d’Experts en Facility Management, oberta a professionals del sector privat i públic, vinculats a la gestió, conservació i explotació d’edificis i espais construïts.

El Postgrau comptarà amb un quadre docent que inclou arquitectes i altres professionals de reconegut prestigi, amb una llarga trajectòria professional, tant en l’àmbit privat com públic.

La col·laboració entre el COAC i l’EAPC permet una bonificació sobre la matrícula del Postgrau en Facility Management per als arquitectes i el personal que formin part de les plantilles de la Generalitat de Catalunya, així com per a les entitats locals catalanes que tinguin encomanada la formació a l’EAPC.


Més informació sobre el Postgrau en Facility Management.



EL COLEGIO

  • Ventanilla única
  • Quiénes somos
  • Dónde estamos
  • Sugerencias
  • Prensa
  • Mapa web

Síguenos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

INFORMACIÓN LEGAL

  • Aviso legal
  • Condiciones de registro
  • Política de cookies
  • Política de privacidad

Contenidos

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
Tour Virtual
—

Contacta con nosotros
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable