
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
El COAC posa a disposició dels arquitectes col·legiats el certificat de signatura electrònica FirmaCloud, de FirmaProfesional. Es tracta d’una modalitat de certificat electrònic en línia que no requereix de cap dispositiu físic (USB) i que està disponible des de múltiples entorns i dispositius.
El certificat electrònic de signatura FirmaCloud té una vigència de 3 anys i el preu anual és de 16,10 € + IVA.
En cas de tenir USB previ
Aquells arquitectes que ja tingueu l’USB de FirmaProfesional però aquest estigui en un lloc diferent al del confinament i no us hi pugueu desplaçar, també podeu sol·licitar el certificat de FirmaCloud. En aquest cas, al donar d’alta la nova signatura electrònica es revocarà l’anterior.
Enviament de documents i gestió de dades
Recordeu que, per enviar documents al Portal de Tràmits de Visat, podeu utilitzar bé un certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT, FirmaProfesional i el nou de FirmaCloud) o bé la validació per SMS.
A més, des de la Secretaria Virtual del COAC podeu gestionar les vostres dades personals i afegir o actualitzar el número de telèfon mòbil. El Portal de Tràmits de Visat recull el nou número de telèfon de manera immediata.
Més informació i alta
Donades les circumstàncies actuals, des de Secretaria s'estan gestionant a distància les altes d’aquests nous certificats.
Si voleu informació més detallada, podeu enviar un correu electrònic a secretaria@coac.net o trucar al telèfon d’Atenció a l’Arquitecte 93 306 78 03.
El certificat electrònic de signatura FirmaCloud té una vigència de 3 anys i el preu anual és de 16,10 € + IVA.
En cas de tenir USB previ
Aquells arquitectes que ja tingueu l’USB de FirmaProfesional però aquest estigui en un lloc diferent al del confinament i no us hi pugueu desplaçar, també podeu sol·licitar el certificat de FirmaCloud. En aquest cas, al donar d’alta la nova signatura electrònica es revocarà l’anterior.
Enviament de documents i gestió de dades
Recordeu que, per enviar documents al Portal de Tràmits de Visat, podeu utilitzar bé un certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT, FirmaProfesional i el nou de FirmaCloud) o bé la validació per SMS.
A més, des de la Secretaria Virtual del COAC podeu gestionar les vostres dades personals i afegir o actualitzar el número de telèfon mòbil. El Portal de Tràmits de Visat recull el nou número de telèfon de manera immediata.
Més informació i alta
Donades les circumstàncies actuals, des de Secretaria s'estan gestionant a distància les altes d’aquests nous certificats.
Si voleu informació més detallada, podeu enviar un correu electrònic a secretaria@coac.net o trucar al telèfon d’Atenció a l’Arquitecte 93 306 78 03.