Skip to main content
Home

Newsletter

Search form


  • Architecture Events
  • Join the COAC
  • Find an Architect
  • Corporate Services
  • UIA2026BCN
  • Members
    and professionals

Search form


© Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB)

Presentació del document d'AVANÇ del Pla Director Urbanístic i del període d'informació pública

Demarcació: 
Girona
Tipus de curs: 
Jornada
Preu: 
gratuït
Scope: 
Formació i Ocupació - Jornades i Activitats
ActionsPDF version
Data: 
Monday, 8 August, 2022 - 19:00
Horari: 
19 h
Addtoany: 
El proper dimarts 16 de juliol a les 19 h, tindrà lloc a la seu del COAC la presentació del document d’AVANÇ del Pla Director Urbanístic de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, així com el calendari del Procés Participatiu establert per a la tardor.

Programa:

19.00 h Benvinguda a càrrec d'Assumpció Puig, degana del COAC, i Antonio Balmón, vicepresident executiu de l’AMB i alcalde de Cornellà de Llobregat.

19.15 h Presentació de «El contingut de l’Avanç del PDU» a càrrec de Josep Maria Carreras, director de Serveis d’Urbanisme de l’AMB.

19.45 h Presentació de «La participació dins el procés de redacció del PDU» a càrrec de Ramon Torra, gerent de l’AMB.

20.00 h Torn obert de precs i preguntes.

20.30 h Clou l’acte Antonio Balmón, vicepresident executiu de l’AMB i alcalde de Cornellà de Llobregat.





AVANÇ del Pla Director Urbanístic
El passat 26 de març el Consell Metropolità va aprovar l’AVANÇ del futur Pla Director Urbanístic (PDU), document que donarà pas a la revisió del Pla General Metropolità (PGM) vigent des del 1976 i amb més de mil modificacions fins a dia d’avui. Les necessitats actuals de la societat i el territori ens demanen enfocar d'una altra manera el planejament urbanístic en funció de la ciutat ja construïda, la diversitat dels espais oberts així com els requeriments mediambientals.

L’AVANÇ del PDU té per objecte mostrar els objectius, els principis generals i la diagnosi en un estat que, essent prou madur per apuntar l’enfocament de les propostes, permet al mateix temps recollir les aportacions que puguin matisar-les, completar-les i definir-les amb més precisió en els estadis posteriors del procés de redacció. Tanmateix, amb l’aprovació inicial del document s’inicia el Període d’Informació Pública en què s’obre la participació a la ciutadania i altres agents implicats en el territori metropolità.

Per a més informació, consulta el web de l'AMB.


Association

  • Point of Single Contact
  • Introduction
  • Where to find us
  • Suggestions Box
  • Press
  • Site map

Follow us

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Legal information

  • Legal notice
  • Registration Conditions
  • Cookies policy
  • Privacy Policy

Content

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps

—

Contact us
T 93 306 78 41 

 

UIA 2026 Barcelona Capital Mundial Arquitectura Logo premi nacional de cultura 2019 empresa emocionalmente saludable