Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • UIA2026BCN
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
17 set - 16 oct

Mostra de Mostres. L’ofici muntant · Barcelona 2026 / Capital Mundial de l’Arquitectura

Entitat organitzadora: 
Centre Obert d’Arquitectura, COAC
Lloc: 
Tortosa
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Casa Bau. Carrer Berenguer IV, 26, principal
Addtoany: 

Des de la Demarcació de l’Ebre del COAC estem treballat una extensa programació d’activitats al voltant del Dia Mundial de l'Arquitectura, que enguany se celebra el dilluns 5 d’octubre. Activitats que, com en anys anteriors, aniran al voltant d’una nova edició del cicle fotogràfic “Mirades” i una nova edició d’“ArquiVolta”, entre d’altres.

Aquest any el tret de sortida de les activitats serà amb la inauguració de l’exposició MOSTRA DE MOSTRES. L’OFICI MUTANT
És per aquest motiu queus convidem a la inauguració de l’exposició itinerant Mostra de Mostres. L’Ofici mutant organitzada pel Col·legi d’Arquitectes de Catalunya amb motiu de Barcelona 2026 / Capital Mundial de l’Arquitectura.

Mostra a partir d’obres premiades en certàmens del COAC. Des de la seva observació, proposa una mirada divulgativa a l’ofici d’arquitecte, sempre obert, provinent d’un ofici no finit, sempre inconclús, que compta amb l’espai, la complexitat i disciplines aparentment inconnexes, com a matèries primeres. I ho fa des d’un univers de coneixements singular i ric que combina creació i transformació amb recerca, disseny, mediació i expressió artística, sobrepassant allò que es dona per suposat, és a dir, la professió clàssica vinculada només a l’edificació i el planejament. La mostra està pensada per al públic no familiaritzat amb l’entorn arquitectònic.

L’acte tindrà lloc a la nostra seu de la Demarcació a la Casa Bau -carrer Berenguer IV 26, Principal de Tortosa- el proper dijous 17 de setembre a les 19,30h i comptarà amb la participació del comissari de l’exposició, el company arquitecte, Francesc Camps.

L’exposició es podrà visitar fins el 16 d’octubre.

10/09/2026


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

UIA 2026 Barcelona Capital Mundial Arquitectura Logo premi nacional de cultura 2019 empresa emocionalmente saludable