Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya
21 mai - 30 jun

Exposició: Instal·lacions efímeres dels Premis d’Arquitectura de les Comarques de Girona 2025

Entitat organitzadora: 
COAC
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Girona, Figueres, Olot i Banyoles
Horari: 
Les 24 hores del dia
Addtoany: 
Del 21 de maig al 30 de juny, quatre muntatges temporals ubicats en espais estratègics de les ciutats de Figueres (plaça de l’Ajuntament), Girona (plaça de la Independència), Olot (plaça 1 d’octubre) i Banyoles (plaça Major), permeten veure els 26 projectes que han passat la fase de seleccionats en la 27a edició dels Premis d’Arquitectura de les Comarques de Girona, els quals engloben diferents àmbits d’actuació: arquitectures, interiors, paisatges i efímers.

Aquestes instal·lacions efímeres no serveixen només com a punt de visualització dels projectes seleccionats, sinó també com a enllaç al portal web dels Premis www.premisarquitecturagirona.cat, on es troba tota la informació rellevant sobre l’edició actual i les 26 anteriors.

L’acció de promoció, que té la vocació de projecció i internacionalització del talent que acull les terres gironines, donarà pas a l’exposició de les obres guardonades i seleccionades que s’inaugurarà el 13 de juny després de l’acte de lliurament de premis, que tindrà lloc a les 19.30 hores, a la seu de la Demarcació de Girona del COAC (plaça de la Catedral, 8, Girona).

Els Premis d’Arquitectura de les Comarques de Girona són possibles gràcies a les empreses i institucions que hi donen suport, com ara el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Girona: Bulthaup, Jung, iGuzzini i Kave Home, com a patrocinadors principals; Asemas, Arquia, ClimaQstic i Technal, com a patrocinadors; i Arcadi Pla SA, Ascensors Serra, EBRO, Grup Curanta, HNA – Germandat Nacional d’Arquitectes, Hotel Ciutat de Girona, Palahí, Plantalech, Porcelanosa, Rehau, Terreal i Riou.Vidresif, com a col·laboradors. En aquesta edició, el producte oficial és el Restaurant Mimolet, mentre que l’ARA, Bonart, La Comarca d’Olot, el Diari de Girona, l’Empordà, Girona FM, l’Hora Nova, ImmoMagazine, el Punt Avui i Televisió de Girona són els mitjans de comunicació oficials.
26/05/2025


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
Tour Virtual
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable