Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© TEd'A arquitectes
08 jun

Conferència “Som on som” a càrrec de TEd'A arquitectes

Entitat organitzadora: 
COAC
Lloc: 
Olot
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Capella de Sant Francesc. Volcà de Montsacopa. Olot
Addtoany: 

El divendres 8 de juny a les 19.30 h, tindrà lloc la conferència “Som on som”, a càrrec de TEd’A arquitectes, a la Capella de Sant Francesc d’Olot, organitzada per la Delegació Garrotxa-Ripollès del COAC. L’acte serà presentat per l’arquitecte Eduard Callís. 

"Som on som. Rere el sentit que té de punt de partida, la frase juga endimoniadament amb el ser/ser i amb el ser/estar."
Paraules Locals. Perejaume

En aquesta conferència els autors centraran la seva atenció en el valor que té el lloc concret i minúscul on se situa l'obra. S’han d’entendre les particularitats locals d'aquell redol ínfim. S’ha de seguir amb la lògica cultural i física de l'entorn on l'obra té lloc. Enclavar, arrelar i gravitar intencionadament en aquell indret precís. En paraules de Ted’A “Així som on som, o, més concretament, l'obra és on és”.

Després de la conferència s’ha organitzat un sopar al restaurant El Fortí del Volcà Montsacopa per compartir una estona tots plegats amb els conferenciants. Consulta el menú i el preu en aquest enllaç.

Si esteu interessats a quedar-vos al sopar, heu d’enviar un correu electrònic a del.olot@coac.net indicant el vostre nom, cognoms i un número de telèfon de contacte.

 

TEd’A arquitectes
És un estudi diminut de Mallorca, actualment dirigit per Irene Pérez i Jaume Mayol, que prova d’avançar mirant enrere, sense perdre de vista el passat i la tradició defensant les identitats regionals. 

La feina de TEd’A arquitectes va formar part del pavelló espanyol de la Biennale di Architettura di Venezia 2016. Sota el nom Unfinished, va rebre el Lleó d’Or d’aquella edició. També formaren part del pavelló català de la Bienale 2014. El 2017 el treball de TEd’A arquitectes va formar part de l’exposició A Minor Architecture, una selecció de 15 joves estudis europeus. La seva obra també va ser part de l’exposició itinerant Matèria Sensible. Joves Arquitectes Catalans, que va ser mostrada a Barcelona, A Coruña, Lisboa i Berlin. 

Col·labora

24/05/2018


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
Tour Virtual
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable