El dijous 28 d'octubre, a les 20 hores, s’ha programat la tercera sessió del cicle "Learning from Denise" sota el títol “Pedagogia / Campus”. En aquesta ocasió, conversaran al voltant de la figura de Denise Scott Brown, els arquitectes Lina Toro (UPM) i Miguel Mayorga (UPC). La conferència es podrà seguir a través del canal de YouTube de la Demarcació de Girona del COAC.
COAC
La extracción, el transporte y la fabricación de los materiales que intervienen en los sistemas constructivos acostumbran a tener un elevado impacto ambiental a lo largo del ciclo de vida de los edificios. En la próxima Sesión Sert de Escola Sert, que tendrá lugar el próximo lunes 18 de octubre a las 17 h, conversaremos sobre sistemas constructivos y sostenibilidad.
L'extracció, el transport i la fabricació dels materials que intervenen en els sistemes constructius acostumen a tenir un elevat impacte ambiental al llarg del cicle de vida dels edificis. En la propera Sessió Sert de l’Escola Sert, que tindrà lloc el proper dilluns 18 d’octubre a les 17 h, conversarem sobre sistemes constructius i sostenibilitat.
El proper dimecres 27 d'octubre, els Arquitectes de Sants-Montjuïc han proposat visitar la Reurbanització dels carrers Radas i Concòrdia, obra de Labaula Arquitectes, que ens acompanyaran a la visita.
El proper dijous 28 d'octubre, els Arquitectes de Sarrià-Sant Gervasi han proposat visitar el Centre Cívic Vil·la Urània, obra de SUMO Arquitectes + Yolanda Olmo, que ens acompanyaran a la visita.
La sala d’exposicions del COAC-Vic acull, del 18 d'octubre al 18 de novembre, l’exposició “LA SEU DE MANRESA, 700 ANYS / De Berenguer de Montagut a Gaudí”, comissariada per Fermí Bataller i Francesc Rafat.
El dijous 14 d’octubre, a les 16 h, tindrà lloc la segona conferència del cicle de conferències MARQ 2021/2022 que organitza l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona. En aquesta ocasió, els arquitectes Fernando Vegas i Camilla Mileto impartiran la conferència “Patrimoni i sostenibilitat” a través de la plataforma Google Meet.
El proper dijous 21 d'octubre, els Arquitectes del Garraf-Alt Penedès han proposat visitar el Vinseum, obra de l'arquitecte Santi Vives, que ens acompanyarà a la visita.