Un any més, la Delegació Garrotxa-Ripollès del COAC celebra el Nadal amb la tradicional trobada prèvia a les festes. Per això, el dijous 12 de desembre, a les 19.30 hores, ha programat la conferència amb l'Estudi Nua, sota el títol Tangències, on presentaran una sèrie de projectes realitzats des del lloc i la memòria per a casuístiques concretes, a la recerca d’interaccions amb les realitats que els envolten.
Lloc:







