Els propers 16, 17 i 18 d’octubre el COAC, a través del Grup d’Arquitectes del Baix Llobregat, organitza la Festa d’Arquitectura del Baix Llobregat. La festa forma part del conjunt d’activitats que el COAC va programar durant la Setmana de l’Arquitectura del mes de maig, però que es va haver de suspendre a causa de la pandèmia.
Lloc: