COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA
Publicat a COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA (https://arquitectes.cat)

Inici > Jornada amb Saltoki: Habitatges de consum quasi nul (nZEB) amb l'actualització del CTE

Jornada amb Saltoki: Habitatges de consum quasi nul (nZEB) amb l'actualització del CTE [1]

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
Publicat: 
26 juny 2019

La Delegació del Vallès, conjuntament amb l'empresa Saltoki, va organitzar el passat 27 de juny la Jornada Tècnica "Habitatges de consum quasi nul amb l'actualització del CTE", a càrrec de Carles Llusa, enginyer especialitzat en Passivhaus; Gustavo Sánchez, responsable de projectes de Louvelia (façanes ventilades); Sergio Marco, director tècnic de Catalunya del Grup Saltoki, i Jordi Soriano, del departament de Prescripció Zona Nord.

Davant del canvi imminent del Codi Tècnic en temes de demanda i consum energètic, l'objectiu de la jornada era plantejar el nou paradigma en el plantejament de noves construccions i com ens afectarà. Durant la jornada, també es va parlar de les diferències entre edifici de consum quasi nul i Passivhaus, i es va incidir en conceptes com l'aerotèrmia, fototèrmia, fotovoltaica, punts de recàrrega de vehicle elèctric, etc.

La jornada va ser un èxit de participació.

Consulta aquí la invitació [2].


Source URL: https://arquitectes.cat/ca/content/jornada-amb-saltoki-habitatges-de-consum-quasi-nul-nzeb-amb-lactualitzaci%C3%B3-del-cte

Links
[1] https://arquitectes.cat/ca/content/jornada-amb-saltoki-habitatges-de-consum-quasi-nul-nzeb-amb-lactualitzaci%C3%B3-del-cte
[2] http://www.coac.net/Barcelona/valles/2019/saltoki.htm