Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© Anna Mas. Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
20 oct

Vine a dibuixar arquitectura a la façana del COAC

Entitat organitzadora: 
COAC
Lloc: 
Barcelona
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Horari: 
10 a 14 h
Addtoany: 
Amb motiu de la celebració dels 150 anys del naixement de l'Associació d’Arquitectes, el COAC i el Centre Obert d'Arquitectura duen a terme un taller participatiu el 20 d’octubre de 10 a 14 h a la seu de Barcelona per dibuixar l’arquitectura de la ciutat: "Plens d’arquitectura | Arquitectura per veure | Arquitectura per viure".

L’activitat està dirigida per l’aquitecte, muralista i pintor Julián García Hernández, i s’emmarca dins la iniciativa “Barcelona dibuixa 2024”, promoguda per l'Ajuntament de Barcelona i el Museu Picasso.

Dibuixar la ciutat a la façana del COAC
Barcelona és una ciutat plena d’arquitectura per veure, per viure, per compartir... I precisament aquesta iniciativa convida la ciutadania perquè vingui a dibuixar-la. Així, un any més, la façana de vidre de la seu de Plaça Nova es transformarà en un gran mural col·lectiu on els participants podran plasmar la seva visió de la ciutat.

A més, l'espai s'ambientarà amb retrats d'arquitectes de gran prestigi, així com una àmplia selecció d’edificis per dibuixar, amb la possibilitat de fer-ho en diferents formats: planta, alçat, secció o perspectiva.

Durant el taller, s’ajudarà els participants a identificar les obres i s’informarà sobre els arquitectes i les dates de construcció dels edificis seleccionats. Molts d'aquests formen part de les rutes d'arquitectura recomanades al portal arquitecturacatalana.cat, el qual convidem a visitar.

La corba com a protagonista arquitectònica
Com a part d'aquesta celebració, Julián García està treballant en una nova ruta d'arquitectura que posarà l'accent en edificis on les corbes són un element fonamental. Aquesta ruta explorarà la corba com a estructura central, com a recurs estètic i com a estratègia d'integració amb l'entorn urbà.

T’esperem al COAC el 20 d'octubre, entre les 10 i les 14 h, per dibuixar el teu edifici!
9/10/2024


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable