Jornades sobre innovació docent en Arquitectura
El Grup per a la Innovació i la Logística Docent en l'Arquitectura (GILDA) organitza, en col·laboració amb l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE-UPC), les desenes Jornades sobre Innovació Docent en Arquitectura (JIDA’22), que tindran lloc els dies 17 i 18 de novembre de 2022 a l'Escola d'Arquitectura de Reus (EAR URV), sota el títol: Docència en Arquitectura: emoció, cultura i raó en l'aprenentatge per projectes.
Les JIDA (Jornades sobre la Innovació Docent en Arquitectura) són un punt de trobada oberta al professorat que desenvolupa iniciatives innovadores en el camp de l'aprenentatge i l'ensenyament de l'Arquitectura i totes les àrees de coneixement involucrades. El seu objectiu és donar a conèixer i intercanviar experiències, recerques i inquietuds en el marc tant de les àrees de coneixement pròpies –projecte arquitectònic, urbanisme, paisatge, construcció, tecnologia, dibuix, història, composició, etc.–, com de totes aquelles disciplines afins –antropologia, cinema, teatre, fotografia, dansa, arqueologia, etc.–. Les jornades es converteixen així en un fòrum de debat transversal que reuneix pràctiques pedagògiques i punts de vista diversos, a nivell nacional i internacional. En definitiva, el seu propòsit és sumar sinergies i millorar la qualitat de la formació dels arquitectes i arquitectes per als reptes del segle XXI.
Fins al pròxim 16 de maig es podran enviar les propostes de comunicació via la pàgina web del congrés i segons les normes de presentació (plantilla).
Per més informació, consulta la publicació: JIDA'22_EAR
Les JIDA (Jornades sobre la Innovació Docent en Arquitectura) són un punt de trobada oberta al professorat que desenvolupa iniciatives innovadores en el camp de l'aprenentatge i l'ensenyament de l'Arquitectura i totes les àrees de coneixement involucrades. El seu objectiu és donar a conèixer i intercanviar experiències, recerques i inquietuds en el marc tant de les àrees de coneixement pròpies –projecte arquitectònic, urbanisme, paisatge, construcció, tecnologia, dibuix, història, composició, etc.–, com de totes aquelles disciplines afins –antropologia, cinema, teatre, fotografia, dansa, arqueologia, etc.–. Les jornades es converteixen així en un fòrum de debat transversal que reuneix pràctiques pedagògiques i punts de vista diversos, a nivell nacional i internacional. En definitiva, el seu propòsit és sumar sinergies i millorar la qualitat de la formació dels arquitectes i arquitectes per als reptes del segle XXI.
Fins al pròxim 16 de maig es podran enviar les propostes de comunicació via la pàgina web del congrés i segons les normes de presentació (plantilla).
Per més informació, consulta la publicació: JIDA'22_EAR