Campus Professional Avant Manager: Noves eines per a una millor gestió del despatx d'arquitectura
Recupereu el vídeo de la jornada:
Eines per automatizar el tractament de dades personals, la gestió intel·ligent de correus electrònics, la gestió d’honoraris i factures o bé el control de costos són algunes de les principals funcions de l’aplicació que AvantManager ha desenvolupat per a la gestió integral d’un despatx d’arquitectura.
En aquesta jornada tècnica presentaran aquesta eina i les seves novetats i, a més a més, hi vindran acompanyats del Grup Idea, un despatx d’arquitectura col·legiat que fa més de 4 anys que va implantar l'aplicació Avant Manager i que explicarà la seva experiència d'èxit com a usuaris del sistema.
L’empresa Avant Manager compta amb més de 15 anys d’experiència en el sector de les noves tecnologies i la construcció, oferint serveis a empreses d’arquitectura i enginyeria vinculats a la gestió interna. Aquesta trajectòria i coneixement del funcionament intern de diverses entitats els ha permès desenvolupar el software que presentaran.
El Campus professional és un espai de relació entre les empreses i institucions del sector i el col·lectiu d'arquitectes. El sector de l'arquitectura és cada vegada més complex i la seva ràpida evolució fa imprescindible la posada al dia dels professionals de l'arquitectura. Amb el Campus Professional es pretén impulsar la competitivitat, la producció i eficiència del sector a través d'activitats plantejades amb aquesta finalitat.