Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


@ Pexels

Negociació eficaç, a través de mobile learning

Demarcació: 
En línia
Tipus de curs: 
Curs
Àmbit: 
Formació i ocupació
ActionsPDF version
Data: 
Dilluns, 11 juny, 2018 - 11:15 fins a Divendres, 22 juny, 2018 - 11:15
Inscripcions: 
http://www.arquitectes.cat/iframes/escolasert/default2.php?fitxa&idx=2424&lang=C
Addtoany: 
Director/docent: 
Direcció: Snackson

L’Escola Sert ha posat en marxa el Pla de formació contínua gratuïta 2018. Aquest programa formatiu, que pretén oferir un catàleg de formacions gratuïtes adaptat a les necessitats dels seus col·legiats i col·legiades, començarà amb el curs de Negociació eficaç en format mobile learning, on el procés d’aprenentatge es realitzarà a través dels dispositius mòbils amb dinàmiques que inclouran la gamificació. Aquest curs començarà el proper 11 de juny.

Per què oferim un curs sobre Negociació Eficaç? Negociar és el procés per arribar a un acord satisfactori entre dues parts enfrontades, que volen acostar posicions i estan disposats a concedir alguna cosa. En certa manera és com un joc, doncs aquest sempre és competitiu. Quan es juga busquem guanyar i, encara que en les negociacions no sempre es guanya, una negociació eficaç busca que les dues parts sentin que han guanyat. Negociem cada dia en totes les àrees d'acció de les nostres vides.

En aquest curs online et proposem una sèrie de continguts i preguntes que et donaran pautes i consells per aconseguir una negociació eficaç.

Els objectius del curs són:

· Adquirir pautes per aconseguir una negociació eficaç.
· Conèixer les diferents fases de la negociació.
· Aprendre a aplicar l’estratègia pertinent per garantir beneficiar ambdues parts en una situació de negociació específica.

Aquesta formació es realitzarà a través del mòbil. Els continguts constaran de material didàctic en petites píndoles que s’aniran alliberant de forma diària en el teu dispositiu mòbil. Aquest material es presentarà en esquemes, textos i vídeos de curta durada i estarà disponible en català, castellà i anglès.

Durant el curs es mantindrà una avaluació continuada, també a través del dispositiu mòbil, que constarà de diferents preguntes de consolidació sobre els continguts més rellevants de la formació.

No et quedis sense plaça i apunta’t a aquest curs que et permetrà conèixer les diferents fases de la negociació. A través d’unes dinàmiques gamificades, aprendràs a aplicar l’estratègia pertinent per garantir un resultat beneficiós per a ambdues parts en una situació de negociació específica.



El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
Tour Virtual
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable