Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© Itziar González
25 abr

Presentació del projecte de rehabilitació del nucli antic d'Olot

Entitat organitzadora: 
COAC
Lloc: 
Olot
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Delegació Garrotxa-Ripollès del COAC. Avinguda Onze de Setembre, 13. Olot
Horari: 
18.30 h
Addtoany: 
La Delegació Garrotxa-Ripollès del COAC acull el dijous 25 d’abril de 2024, a les 18.30 hores, la presentació del projecte de rehabilitació del Nucli Antic d’Olot amb l’arquitectura social com a eix vertebrador, que lidera l’arquitecta Itziar González.
 
Per donar resposta a la intervenció integral que està impulsant l’Ajuntament d’Olot a partir de la diagnosi participada sobre el nucli antic que es va fer l’any 2017 (PIAM Nucli Antic), i assolir els seus objectius en matèria d’habitatge i inclusió, així com de convivència i connectivitat, l’Ajuntament d’Olot, amb l’acord de tots els grups polítics del Plenari, ha fet l’encàrrec intern de definir i implementar una estratègia d’intervenció integral d’arquitectura social amb l'elaboració d’un projecte que pugui aspirar a ser beneficiari dels fons que la llei 11/2022 de millorament urbà, ambiental i social dels barris i viles, que permeti no només la transformació de l’Illa del Carme i el seu Centre cultural-Biblioteca, sinó, també, la rehabilitació integral del Nucli Antic i la millora socioeconòmica i de convivència dels seus habitants actuals i futurs.
 
El principal objectiu d’aquesta estratègia d’intervenció integral és construir i articular l’Arquitectura Social que ha de permetre concretar COM i AMB QUI programar i executar la rehabilitació del parc edificat i la transformació social i econòmica del nucli antic més enllà de les actuacions urbanístiques que al llarg dels anys s’han anat fent (Pla de Barris 2004-2009 i les actuacions en l’espai públic del Pla Integral d’Accions de Millora del 2017 entre d’altres).
 
Per Arquitectura social s'entén el conjunt d’aliances entre els diferents agents públics, privats i comunitaris que són necessaris per a garantir un marc transversal d’impuls social, econòmic i polític que no només es mantingui en el temps, sinó que també permeti renovar-se i adaptar-se als diferents contexts i esdeveniments sobrevinguts.

Amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Olot.
15/04/2024


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
Tour Virtual
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable