Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© Foto: Pol Viladoms

Postgrau online en Rehabilitar des de l'Estructura (7a edició)

Demarcació: 
En línia
Tipus de curs: 
Postgrau
Àmbit: 
Formació i Ocupació - Cursos, Postgraus i Màsters
ActionsPDF version
Data: 
Dilluns, 19 novembre, 2018 - 10:00 fins a Dilluns, 8 juliol, 2019 - 10:00
Inscripcions: 
http://www.arquitectes.cat/iframes/escolasert/default2.php?fitxa&idx=2450&lang=C
Addtoany: 
Director/docent: 
Director: Robert Brufau
El novembre vinent començarà la 7a edició del Postgrau en Rehabilitar des de l'Estructura, dirigit pel doctor arquitecte Robert Brufau i Niubó.

A qui va dirigit
Arquitectes o professionals interessats en aprendre com desenvolupar amb garanties qualsevol projecte de consolidació o reforç estructural, amb especial atenció a les intervencions basades en l’ús de l’acer.

L’objectiu
El curs pretén millorar la preparació de l'alumne perquè pugui desenvolupar la seva activitat professional en el camp de la rehabilitació, considerant prioritari el recorregut per una sèrie d’etapes amb una línia d’actuació coherent que les coordini.

El format
Es tracta d'un curs on line que es podrà seguir a través de la plataforma virtual de l'Escola Sert, on cada alumne es podrà descarregar el material docent per treballar i resoldre els qüestionaris.

Està compost per 10 temes de diferent complexitat, agrupats en tres mòduls que es poden cursar independentment i que fan un recorregut per les diferents tècniques d'intervenció en rehabilitació edificatòria:

1 - Plantejaments bàsics i interpretació de les patologies. El llenguatge de les esquerdes i el comportament dels murs.

2 - Tècniques de reforç de pilars, bigues i forjats.

3 - Reforç de fonamentacions, apeuaments de tot tipus i tècniques d'estabilització durant el procés constructiu.

Al final de cada tema, es farà una classe presencial de 3 hores a la seu de l’Escola Sert de Barcelona (c. Arcs, 1-3, 5a planta) on es repassaran aquells temes que no hagin quedat prou clars, afegint-hi la resolució d’alguns problemes concrets, o de casos reals difícils que sigui necessari conèixer. En aquesta sessió, Robert Brufau també respondrà els dubtes o preguntes que els alumnes hagin plantejat durant el temps d’estudi.

20% descompte per a matriculacions fetes abans del 19/10/2018.



El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
Tour Virtual
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable