Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)

Pla de millores en l'atenció a l'arquitecte: nou servei d'atenció telefònica

Printer, email and PDF versions: 
ActionsPDF version
Publicat: 
31 març 2014
Addtoany: 
Dins del pla de millores en l'atenció a l'arquitecte del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, ja ha entrat en funcionament un reforç en l'atenció telefònica que es dóna des de plaça Nova.

Així, un equip de persones atenen telefònicament les peticions dels arquitectes col·legiats sobre els serveis de Visat, Secretaria, Assessoria Jurídica, Comptabilitat i Informàtica per poder resoldre amb més eficàcia la majoria de consultes que es reben telefònicament, o bé derivar-les a l'àrea corresponent en el cas que sigui necessari. Ara per ara aquest servei està atenent una mitjana superior a 240 trucades diàries.

L'horari d'atenció és de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres, i totes les consultes queden centralitzades a través d'un únic número de telèfon d'atenció al qual els col·legiats poden dirigir-se: 93 306 78 03

Aquest pla de millores en l'atenció a l'arquitecte s'anirà implantant en diverses fases i inclourà també canvis en l'atenció presencial i telemàtica.


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
Tour Virtual
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable