Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© Pexels

Next Generation: Nou curs sobre Gestió de Programes d’Ajudes a la Rehabilitació

Àmbit: 
Formació i ocupació
Printer, email and PDF versions: 
ActionsPDF version
Publicat: 
06 juliol 2022
Addtoany: 
En el marc dels Fons Next Generation, el Consell Superior de Col·legis d'Arquitectes d'Espanya (CSCAE) llança un curs asíncron sobre la Gestió de Programes d'Ajudes a la Rehabilitació (GPAR), incentius previstos al Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

El curs, gratuït i exclusiu per a arquitectes col·legiats, se centra en la gestió de subvencions disponibles en el context dels Fons Next Generation i el Pla d'Habitatge 2022-2025, amb l'objectiu de facilitar als professionals de l'arquitectura la comprensió de les bases reguladores i la gestió de les sol·licituds de subvenció. Els arquitectes som agents clau en aquesta onada de rehabilitació i, com a tals, hem d'estar preparats.

Amb la voluntat d'incentivar les actuacions de rehabilitació integral dels edificis, el nou curs impulsat pel CSCAE aporta eines, claus i estratègies per abordar les actuacions subvencionades, així com per a la seva tramitació administrativa. Tot i que es treballa dins del context dels Fons Next Generation, el curs s'ha enfocat per a facilitar la gestió de qualsevol mena d'ajuda pública en la matèria.

Un dels principals objectius del curs és que els arquitectes puguem potenciar i incentivar els ajuts facilitant la informació als propietaris i usuaris de l'edifici, incidint en els avantatges que podrien apreciar en el seu edifici executant les actuacions proposades en els programes d'ajuda, així com, en cas convenient, assessorant-los per a un millor aprofitament de les ajudes vigents en aquest moment.

Temari

Amb una durada de 16 hores, el curs desenvolupa els següents temes:

• TEMA 1: Context actual. Objectius de rehabilitació a nivell europeu i nacional
• TEMA 2: El Llibre de l'Edifici Existent com a eina i l'agent rehabilitador com a paper clau
• TEMA 3: Visió general d'ajudes i altres incentius a la rehabilitació
• TEMA 4: Requisits i paràmetres clau de les ajudes
• TEMA 5: Preparació del projecte i gestió d'ajudes
• TEMA 6: Informació i assessorament a la propietat
• TEMA 7: Casos pràctics 

La directora acadèmica del curs és l'arquitecta Elvira López Vallés, Coordinadora de la Xarxa d’Oficines de Suport a la Rehabilitació (CSCAE).

Accés al curs
Els arquitectes col·legiats poden accedir al curs a través del Campus Virtual de l'Escola Sert, amb el seu usuari i contrasenya habituals.
 


  


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
Tour Virtual
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable