Jornada sobre la Llei 12/2017 d'Arquitectura. Contractació Pública
El dilluns 9 de juliol, de 10 a 13 h, la Demarcació de Girona del COAC i el Col·legi de Secretaris, Interventors i Tresorers d’Administració Local de Girona han organitzat la Jornada sobre la Llei 12/2017 d’Arquitectura. Àmbit d’aplicació i especificitats en matèria de contractació pública.
L’objectiu de la sessió és donar a conèixer la regulació normativa derivada de la vigència de la Llei 12/2017, del 6 de juliol, de l’arquitectura, a fi i efecte d’aclarir aquells aspectes relacionats amb la contractació pública que, sovint, acaben derivant amb la impugnació dels plecs de clàusules de la licitació.
La jornada està destinada especialment als secretaris/àries d’administració local, tècnics d’administració general, tècnics de l’àrea d’urbanisme i personal administratiu de les administracions locals.
Programa de la jornada
I. Determinació de l’àmbit subjectiu i objectiu de la Llei
II. Especificitats en matèria de contractació:
1. Els concursos de projectes amb primes als participants
- Procediment
- Composició i Intervenció del Jurat
- Excepcionalment, encàrrec posterior
2. Els concursos de projectes amb encàrrec al guanyador:
- Procediment de contractació
- Criteris de selecció
- Composició i Intervenció del Jurat
- Encàrrec mitjançant procediment negociat
3. La contractació de serveis relacionats amb l’urbanisme
III. L’Oficina de Concursos de la Demarcació de Girona del COAC
IV. Precs i preguntes.
Inscripcions:
S’hauran de formalitzar mitjançant la tramesa d’un correu electrònic a l’adreça cositalgirona@gmail.com, tot indicant nom i cognoms, DNI i lloc de treball.
Informació:
Col·legi de Secretaris, Interventors i Tresorers d’Administració Local de Girona
C/ Joan Maragall, 19, entresòl 1 A, 17002 Girona
Telèfon: 972 20 36 31