Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • UIA2026BCN
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
02 nov

Fem molt més que cases: Cultura i Comunicació

Entitat organitzadora: 
COAC
Lloc: 
Barcelona
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Sala d'Actes. Plaça Nova, 5. Barcelona
Horari: 
18 h
Addtoany: 

La Demarcació de Barcelona organitza una nova sessió del cicle “Diversitat Professional d’Arquitectes”, que tindrà lloc el dilluns 2 de novembre a les 18 h. En aquesta ocasió, la jornada comptarà amb la col·laboració de la Casa de la Creació Digital i estarà dedicada als arquitectes que treballen en l’àmbit cultural i la comunicació.

Presentaran l’acte Sandra Bestraten, degana del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, i Carmina Balaguer, responsable de la Casa de la Creació Digital.

Comptarem amb la participació de:

· Edurne Sanz, arquitecta i dissenyadora gràfica, fundadora de La Gare d’Art
· Pol Casellas, arquitecte i divulgador
· Joan Vitòria, arquitecte i cofundador d’El globus vermell
· Anna Solé, arquitecta
· Ana Badia, arquitecta i cap de comunicació a Batlleiroig

L’ARQUITECTURA COM A RELAT: CULTURA, COMUNICACIÓ I DIVULGACIÓ
L’arquitectura és present en tots els aspectes de la nostra vida quotidiana, però sovint continua sent una disciplina difícil d’explicar i de comprendre per a gran part de la societat. L’objectiu d’aquesta sessió és reflexionar sobre com es transmet el valor de l’arquitectura més enllà dels plànols i les obres construïdes. Com expliquem l’arquitectura a la societat? Quin paper tenen els mitjans de comunicació en la manera com es percep? I qui construeix el relat sobre les transformacions del nostre entorn?

A través de les experiències dels ponents, s’abordaran qüestions com la capacitat dels edificis per explicar històries o la necessitat de fer visible l’arquitectura des de perspectives diverses. La sessió també convidarà a debatre sobre la importància de comunicar l’arquitectura amb el mateix rigor i compromís amb què es projecta i es construeix, i sobre el paper dels arquitectes en la interpretació i divulgació del món que habitem.

10 SESSIONS PER APROFUNDIR EN LES DIFERENTS ESPECIALITATS 
El cicle neix amb la voluntat de posar en relleu la pluralitat de perfils que integren la professió i donar visibilitat a les múltiples especialitats que desenvolupen els arquitectes en l’exercici professional. La iniciativa sorgeix del treball desenvolupat a la Taula de Diversitat, creada per escoltar i identificar les necessitats dels professionals que exerceixen en diferents àmbits, i forma part del programa de Barcelona 2026 Capital Mundial de l’Arquitectura.

Reserva't les dates de les següents sessions:

· Gestió i direcció
  Dijous 12 de novembre de 18 a 20 h
· Especialistes
  Dijous 3 de desembre de 18 a 20 h

Recupera els vídeos de les anteriors sessions de "Diversitat Professional d'Arquitectes" al canal de Youtube del COAC!

Amb la col·laboració de:

En el marc de:

Iniciativa de:

Amb el suport de:

15/10/2026


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

UIA 2026 Barcelona Capital Mundial Arquitectura Logo premi nacional de cultura 2019 empresa emocionalmente saludable