Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© Cities Connection Project
15 set - 11 nov

Exposició: "Import Ticino"

Entitat organitzadora: 
COAC
Lloc: 
Tarragona
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Sala d'Exposicions de la Demarcació de Tarragona del COAC
Horari: 
Dilluns, dimecres i divendres, de 8 a 15 h Dimarts i dijous, de 8 a 18 h Dissabtes, diumenges i festius, tancat
Addtoany: 
Del 15 de setembre a l’11 de novembre de 2016  podrem veure l'exposició "IMPORT TICINO" a la Demarcació de Tarragona del COAC.

El Ticino és un cantó suís amb un territori predominantment muntanyós, però també té moltes altres conformacions geogràfiques com ara turons i planes, valls i llacs . Aquest particular geografia, juntament amb l’augment progressiu de la població i la presència del tipus predominant de cases unifamiliars, així com la dificultat de trobar un allotjament dins dels centres més grans, ha generat un creixement gradual de l’expansió urbana coneguda com a urban sprawl.

Aquesta exposició vol mostrar una instantània de la qualitat de l’arquitectura del Ticino de l’última dècada. Una visió de l’arquitectura d’assentaments residencials, edificis públics i altres obres, emplaçats en àrees urbanes, en zones suburbanes i també en zones de menys densitat urbana.

Descarrega el targetó.

A més de l’exposició, s’ha programat un cicle de conferències al COAC i un viatge a aquesta regió de Suïssa.

VIATGE:


Els dies 21, 22 i 23 d'octubre de 2016 veurem l'arquitectura més rellevant de les ciutats de Lugano, Bellinzona i Como. Consulteu el programa del viatge aquí.

CONFERÈNCIES:


Dijous 15 de setembre de 2016
Martino Pedrozzi (Import Ticino)
amb presentació de Xavier Bustos i Nicola Regusci (Cities Connection Project)

Dijous 27 d’octubre de 2016
Ludovica Molo + Félix Wettstein + Francesco Buzzi (Import Ticino)


En finalitzar cadascuna de les conferències es farà un sopar-col·loqui amb els conferenciants al restaurant Barhaus. Si esteu interessats en assistir-hi, us hi podeu inscriure a través del correu tarragona@coac.cat. Preu 18€.

 
4/08/2016


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
Tour Virtual
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable