© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
El Retail Walk es desplaça a Londres per a la seva 5a edició
Tipus de curs:
Preu:
25 € col·legiats,50 € no col·legiats
Àmbit:
Formació i Ocupació - Jornades i Activitats
Director/docent:
Organitza: Grup de Treball de Retail del COAC
El Grup de Treball de Retail del COAC organitza el proper divendres 30 de novembre la 5a edició del Retail Walk, que aquest cop se celebrarà a la ciutat de Londres.
Ens acompanyarà Daniel Córdoba-Mendiola, soci fundador i director de The Hunter Project, consultoria de màrqueting i innovació amb seu a Barcelona, Londres i Madrid, especialitzada en estratègia de marca i producte i en tendències de mercat i consumidor. Córdoba-Mendiola és autor de llibres com "El mundo en 25 miradas: paseos urbanos de un cazador de tendencias" o "Coolhunting: cómo descubrir y cazar tendencias".
Durant la jornada visitarem destacats i novedosos retailers de Londres que són font d'inspiració. L'objectiu és conèixer les últimes tendències del mercat en una ciutat capdavantera i avantguardista pel que fa a propostes de retail i models de negoci. Veurem un seguit d'exemples de "bones pràctiques" que ens serviran per aplicar a les nostres oficines o botigues. A més, l'esdeveniment també és una bona oportunitat de networking, per compartir idees i experiències amb diferents professionals del sector.
L'esdeveniment, que començarà a les 11 h i finalitzarà a les 16 h, s'adreça a arquitectes, interioristes i decoradors, dissenyadors, retail store managers, product managers, marketing executives i altres possibles interessats.
La inscripció té un cost de 50 €, amb un descompte del 50% per als arquitectes col·legiats. El preu dels bitllets d'avió i la seva gestió correran a càrrec de cada assistent. Inscripcions aquí (places limitades)*
Resum dels llocs que visitarem durant l'itinerari:
BARBER & PARLOUR
Barber & Parlour combina barberia i perruqueria per a home i dona amb un espai per menjar saludable, beure, comprar productes de bellesa i relaxar-se. “Electric Cinema” complementa el recinte amb projeccions i cursos de cinema.
THE VURGUER CO
The Vurger Co és la més coneguda hamburgueseria vegana a Londres, nascuda amb l'objectiu de revolucionar el menjar ràpid a través d'hamburgueses fetes completament a base d'ingredients vegetals.
GOODHOOD
Goodhood és una botiga multimarca molt guardonada, que ven més de 200 marques diferents de roba d'home i dona, de decoració, joieria i cosmètics. El seu objectiu és redefinir la idea del luxe, amb una cuidada selecció de productes cada un dels quals té una història particular, culturalment rellevant.
MODERN SOCIETY
Modern Society és alhora un cafè minimalista i una botiga de roba, accessoris i articles de decoració de marques independents. Va néixer a partir dels viatges de la seva fundadora, Nazifa Movsoumova, i després del llançament d'una sèrie de pop-ups, amb la col·laboració creativa d'artistes, fotògrafs i dissenyadors.
NIKELAB 1948
Recentment reformada amb materials d'origen local i reciclats, el NikeLab és un showroom dels nous productes de la companyia. Des de la prestatgeria feta amb discs durs reciclats, fins al paviment de goma, produït a partir de cautxú reprocessat, NikeLab beu del concepte de desenvolupament sostenible. També és modular, fet que li dona el potencial de ser transformat en el futur.
THE BLUE MOUNTAIN SCHOOL
Es tracta d'un nou concepte retail: un espai multidisciplinar en el qual coexisteixen en una mateixa atmosfera, connectant amb un diàleg natural diferents disciplines: moda, restauració, música, disseny i art.
LABOUR & WAIT
Labour & Wait va ser pensat com un lloc on comprar productes atemporals, funcionals i d'alta qualitat per al dia a dia, en un moment en què la majoria de marques tendeixen a vendre articles de baixa qualitat, d'un sol ús i barats.
BOXPARK
L'objectiu de Boxpark va ser crear el primer pop-up mall de la història. L'èxit obtingut des de la seva obertura el 2011 l'ha convertit en un equipament permanent i modernitzat l'any 2017. Construït a base de contenidors, reduint cost i temps d'implantació, aquesta “brand community” es troba ja en el seu tercer projecte al Regne Unit i ha inspirat també el Boxpark Dubai.
OLD SPITALFIELDS MARKET
Luxe i mercat ambulant alhora? En un edifici de més de 350 anys i una estructura victoriana de 1850, Foster + Partners ha realitzat una remodelació acabada el 2017. El mercat ofereix retail, restauració i esdeveniments 7 dies a la setmana, sota el principi de rotació dels punts de venda depenent del dia de la setmana, de manera que el visitant sempre pot trobar una oferta diferent.
Coorganitza:
Col·labora:
Media partner:
* Aforament limitat.
Quan es completi l'aforament s'obrirà una llista d'espera.
Ens acompanyarà Daniel Córdoba-Mendiola, soci fundador i director de The Hunter Project, consultoria de màrqueting i innovació amb seu a Barcelona, Londres i Madrid, especialitzada en estratègia de marca i producte i en tendències de mercat i consumidor. Córdoba-Mendiola és autor de llibres com "El mundo en 25 miradas: paseos urbanos de un cazador de tendencias" o "Coolhunting: cómo descubrir y cazar tendencias".
Durant la jornada visitarem destacats i novedosos retailers de Londres que són font d'inspiració. L'objectiu és conèixer les últimes tendències del mercat en una ciutat capdavantera i avantguardista pel que fa a propostes de retail i models de negoci. Veurem un seguit d'exemples de "bones pràctiques" que ens serviran per aplicar a les nostres oficines o botigues. A més, l'esdeveniment també és una bona oportunitat de networking, per compartir idees i experiències amb diferents professionals del sector.
L'esdeveniment, que començarà a les 11 h i finalitzarà a les 16 h, s'adreça a arquitectes, interioristes i decoradors, dissenyadors, retail store managers, product managers, marketing executives i altres possibles interessats.
La inscripció té un cost de 50 €, amb un descompte del 50% per als arquitectes col·legiats. El preu dels bitllets d'avió i la seva gestió correran a càrrec de cada assistent. Inscripcions aquí (places limitades)*
Resum dels llocs que visitarem durant l'itinerari:
BARBER & PARLOUR
Barber & Parlour combina barberia i perruqueria per a home i dona amb un espai per menjar saludable, beure, comprar productes de bellesa i relaxar-se. “Electric Cinema” complementa el recinte amb projeccions i cursos de cinema.
THE VURGUER CO
The Vurger Co és la més coneguda hamburgueseria vegana a Londres, nascuda amb l'objectiu de revolucionar el menjar ràpid a través d'hamburgueses fetes completament a base d'ingredients vegetals.
GOODHOOD
Goodhood és una botiga multimarca molt guardonada, que ven més de 200 marques diferents de roba d'home i dona, de decoració, joieria i cosmètics. El seu objectiu és redefinir la idea del luxe, amb una cuidada selecció de productes cada un dels quals té una història particular, culturalment rellevant.
MODERN SOCIETY
Modern Society és alhora un cafè minimalista i una botiga de roba, accessoris i articles de decoració de marques independents. Va néixer a partir dels viatges de la seva fundadora, Nazifa Movsoumova, i després del llançament d'una sèrie de pop-ups, amb la col·laboració creativa d'artistes, fotògrafs i dissenyadors.
NIKELAB 1948
Recentment reformada amb materials d'origen local i reciclats, el NikeLab és un showroom dels nous productes de la companyia. Des de la prestatgeria feta amb discs durs reciclats, fins al paviment de goma, produït a partir de cautxú reprocessat, NikeLab beu del concepte de desenvolupament sostenible. També és modular, fet que li dona el potencial de ser transformat en el futur.
THE BLUE MOUNTAIN SCHOOL
Es tracta d'un nou concepte retail: un espai multidisciplinar en el qual coexisteixen en una mateixa atmosfera, connectant amb un diàleg natural diferents disciplines: moda, restauració, música, disseny i art.
LABOUR & WAIT
Labour & Wait va ser pensat com un lloc on comprar productes atemporals, funcionals i d'alta qualitat per al dia a dia, en un moment en què la majoria de marques tendeixen a vendre articles de baixa qualitat, d'un sol ús i barats.
BOXPARK
L'objectiu de Boxpark va ser crear el primer pop-up mall de la història. L'èxit obtingut des de la seva obertura el 2011 l'ha convertit en un equipament permanent i modernitzat l'any 2017. Construït a base de contenidors, reduint cost i temps d'implantació, aquesta “brand community” es troba ja en el seu tercer projecte al Regne Unit i ha inspirat també el Boxpark Dubai.
OLD SPITALFIELDS MARKET
Luxe i mercat ambulant alhora? En un edifici de més de 350 anys i una estructura victoriana de 1850, Foster + Partners ha realitzat una remodelació acabada el 2017. El mercat ofereix retail, restauració i esdeveniments 7 dies a la setmana, sota el principi de rotació dels punts de venda depenent del dia de la setmana, de manera que el visitant sempre pot trobar una oferta diferent.
Coorganitza:
Col·labora:
Media partner:
* Aforament limitat.
Quan es completi l'aforament s'obrirà una llista d'espera.