Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)

Curs online de tècniques de reforç de pilars, bigues i forjats

Demarcació: 
En línia
Tipus de curs: 
Curs
Àmbit: 
Formació i ocupació
ActionsPDF version
Data: 
Dilluns, 4 març, 2019 - 16:00 fins a Dilluns, 6 maig, 2019 - 19:00
Horari: 
Dilluns de 16 h a 19 h
Inscripcions: 
https://www.arquitectes.cat/iframes/escolasert/default2.php?fitxa&idx=2580&lang=C
Addtoany: 
Director/docent: 
Directora: Robert Brufau

El proper 4 de març s’inicia el curs online de Tècniques de reforç de pilars, bigues i forjats, que es correspon al Mòdul 2 del Postgrau en Rehabilitar des de l’Estructura. El curs se centra en les tècniques d’intervenció basades, especialment, en l’ús de l’acer.

El reforç dels pilars, les bigues i els forjats és protagonista del curs, prestant especial atenció al tractament dels materials, a la reparació de les estructures danyades i a les precaucions al llarg dels processos de rehabilitació.

El curs, que està dirigit pel doctor arquitecte Robert Brufau i recolzat per l’equip d’arquitectes B.O.M.A.S.A. es basa en textos, esquemes i fotografies per analitzar les diverses tècniques. La major part d’aquests exercicis pràctics són casos reals vinculats a obres de B.O.M.A.S.A. D’aquesta manera, es pretén millorar la preparació de l’arquitecte alumne perquè pugui desenvolupar la seva activitat professional en el camp de la rehabilitació.

 

METODOLOGIA
Es tracta d'un curs online, que es podrà seguir a través de la plataforma virtual de l'Escola Sert i de la Videoaula, però durant el qual es compta amb la implicació activa de l’alumne. Un dilluns al mes, les classes es realitzaran en directe de forma presencial a les aules de l'escola o en streaming a través de la videoaula,  per compartir dubtes, comentar els casos i generar debat. 

L’Escola Sert t’ofereix un ampli ventall de cursos específics en el camp de la rehabilitació, una àrea que es posiciona com a estratègica per als arquitectes de cara als propers anys. Tant en rehabilitació d’estructures i fonaments, com en càlcul d’estructures, ITEs o façanes i cobertes, a l’Escola Sert hi trobaràs els cursos que necessites per ampliar la teva formació en sectors en expansió dins la professió, com la rehabilitació, amb un alt potencial d’ocupació.



El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
Tour Virtual
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable