Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© Pol Viladoms

CURS | Analista o gestor? Tria la teva especialització en el sector immobiliari!

Escull la teva especialització en el sector immobiliari amb un dels dos cursos que t'oferim: l'itinerari de gestor d'operacions i projectes immobiliaris o bé el d'analista en operacions i projectes immobiliaris. Hi ha poques places! 

Àmbit: 
Formació i ocupació - Noticies - Destacats
Printer, email and PDF versions: 
ActionsPDF version
Publicat: 
07 febrer 2019
Addtoany: 
El sector immobiliari és un camp desconegut per a molts arquitectes, amb tasques com l’anàlisi de la viabilitat d’operacions immobiliàries, les taxacions o la gestió d’accions immobiliàries i de plans d’ordenació territorial.

Aquesta àrea, amb un alt potencial de projecció i expansió dins del mercat actual, constitueix una sortida laboral per al col·lectiu dels arquitectes, però en requereix l’especialització a través d’una formació pensada per a l’exercici professional i centrat en la gestió, anàlisi i direcció dels projectes que es poden trobar al mercat.

L'Escola Sert t'ofereix la possibilitat de cursar el Postgrau en Direcció Immobiliària, però si busques una formació més curta i específica, pots realitzar de manera independent alguns dels mòduls que formen part d'aquest Postgrau, i que se centren en aspectes més concrets:

CURS | GESTOR D’OPERACIONS I PROJECTES IMMOBILIARIS
Amb el curs de ‘Gestor d’operacions i projectes immobiliaris’ aconseguiràs un bagatge que et permetrà exercir en la gestió i anàlisi del mercat immobiliari gràcies als coneixements que adquiriràs sobre estudis de viabilitat, taxacions immobiliàries, gestió de llicències, programes i contractes i comprensió i aplicació de plans d’ordenació territorial.


CURS | ANALISTA EN OPERACIONS I PROJECTES
IMMOBILIARIS
També tens l’opció d’especialitzar-te únicament en l’anàlisi del mercat immobiliari, posant el focus en el desenvolupament de projectes immobiliaris. Per fer-ho, pots fer el curs d’’Analista en operacions i projectes immobiliaris’, amb el qual et centraràs únicament en l’elaboració d’estudis de viabilitat i la comprensió de valoracions i taxacions immobiliàries, així com dels mètodes de càlcul de costos i fiscalització.

Formació presencial o online
Els dos cursos formen part del postgrau ‘Arqimmo. Direcció Immobiliària’ i es desenvolupen mitjançant l’anomenada ‘metodologia del cas’, és a dir, a partir del treball en casos pràctics i reals i mitjançant la realització de treballs pràctics en grup. A més a més, pots escollir com realitzar el postgrau, si de manera presencial a les aules de l’Escola Sert i/o online mitjançant el Campus Virtual. A través d’aquesta plataforma pots connectar-te a la videoaula, seguir les classes en streaming i participar tenint un xat actiu en directe. O consultar les sessions gravades que es podran veure en qualsevol moment fins un mes després de finalitzar el curs.

Article relacionat
"Direcció immobiliària i arquitecte: un binomi excel·lent"


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable