Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© Col·legi Arquitectes de Catalunya
21 abr

Conferència: "Obres i projectes recents de Martínez Lapeña - Torres Arquitectes"

Entitat organitzadora: 
COAC
Lloc: 
Lleida
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Sala d'actes de la Demarcació de Lleida del COAC
Horari: 
20:00 h
Addtoany: 
El proper divendres 21 d’abril tindrà lloc a la Demarcació del Lleida del COAC una conferència a càrrec de l’arquitecte Elías Torres Tur, que ens parlarà sobre els projectes més recents de l’estudi Martínez Lapeña - Torres Arquitectes.

L’arquitecte eivissenc va estudiar a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB), obtenint el títol l’any 1968. Aquell mateix any va fundar amb l'arquitecte José Antonio Martínez Lapeña l’estudi Martínez Lapeña - Torres Arquitectes. L'any 1969 començà la seva tasca docent a l'ETSAB, centre on va ser nomenat doctor l'any 1993. Ha estat també professor convidat a la University of California Los Angeles (UCLA) i a la Graduate School of Design de la Harvard University.

Elías Torres ha estat guardonat amb destacats reconeixements. Juntament amb Martínez Lapeña, ha rebut el Premi FAD d’Arquitectura en tres ocasions: la primera, l'any 1986, pels jardins de Vil·la Cecília (Barcelona); la segona, per l'Hospital de Móra d'Ebre (1988) i, finalment, l'any 1992, pel conjunt d'edificis de la plaça Tirant lo Blanc de la Vila Olímpica de Barcelona. A més, Torres ha estat reconegut amb el Premi Ramon Llull del Govern de les Illes Balears (2008) i la Medalla d’Or del Consell Insular d’Eivissa, per la seva trajectòria professional (2011). Més recentment, ell i el seu soci van rebre el RIBA Internacional Fellowship (2016).

Alguns dels projectes desenvolupats per l'estudi Martínez Lapeña - Torres en els útlims anys són: La Ria Promenade, a Huelva (2016), el Campus UPC Besòs (2016) o el Baluard del Príncep, a Palma de Mallorca (2013).
30/03/2017


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2025

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable