Vés al contingut
Inici

Subscripció butlletins

Formulari de cerca


  • Uneix-te
  • Troba el teu Arquitecte
  • Serveis a Empreses
  • Agenda Arquitectura
  • Next Generation
  • Col·legiats i
    professionals

Formulari de cerca


© Marta Casas
30 jun

Complexitat i contradicció als espais periurbans. Reflexions a l’entorn de l’Agulla

Entitat organitzadora: 
COAC
Lloc: 
Manresa
Printer, email and PDF versions with ICS: 
ActionsPDF version ICS file
Sala: 
Sala d'actes del Centre Cultural El Casino (Passeig de Pere III, 27, Manresa)
Horari: 
19.00 h
Addtoany: 

La Delegació del Bages-Berguedà del COAC i Meandre, Associació per a la preservació del patrimoni natural de Manresa organitzen aquesta taula rodona com a cloenda dels actes relacionats amb la signatura de la Declaració de l’Agulla 2016.

Aquesta jornada, vol aportar des de la vessant disciplinària de l’urbanisme, el territori, el medi ambient i el paisatge un conjunt de reflexions obertes, que serveixin per il·lustrar quins són els temes del debat actual pel que fa als espais lliures que envolten les ciutats i la seva incidència concreta en el cas de l’Agulla i el seu entorn. Alhora, pretén promoure la reobertura del debat ciutadà pel que fa a aquesta temàtica en la incipient etapa postcrisi,  i despertar de nou l’interès envers les qüestions de ciutat i de territori. 

Comptarem amb la participació de:

Pere Vidal, arquitecte urbanista, redactor de l’avantprojecte del Pla Especial dels Camins de Sabadell
Xavier Mayor, biòleg, vicepresident de la Societat Catalana d’Ordenació del Territori i director d’Estudi Xavier Mayor et al. S.L.
Julian Galindo, doctor arquitecte, investigador i docent especialitzat en ordenació urbana i territorial al Departament d’Urbanísme i Ordenació del Territori de l’ETSAB (UPC).  
Annalisa Gioccoli, arquitecta de la Direcció de Serveis d’Urbanisme de l’Area Metropolitana de Barcelona i membre de l’equip redactor del Pla Director Urbanístic de l’AMB.
Miquel Vidal, doctor arquitecte, investigador i docent especialitzat en arquitectura del paisatge al Departament d’Urbanísme i Ordenació del Territori de l’ETSAB (UPC) i director del Centre d’Estudis del Paisatge Vitivinícola del Penedès
Ignasi Aldomà,  doctor geògraf, investigador i docent especialitzat en Planejament i ordenació del territori, Economia i desenvolupament rural i gestió de l’aigua i regadiu, del Departament de Geografia de la UdL
Mauro Mas, arquitecte urbanista, membre del Grup de Treball de la Llei de Territori i soci de Gamma arquitectura
Alex March, enginyer tècnic agrícola especialitat en Jardineria i paisatgisme i Llicenciat en ciències ambientals, de l’Ajuntament de Mollet del Vallès

Organitzat conjuntament amb Meandre

Col·laboren:
Societat Catalana d’Ordenació del Territori (SCOT i l’Ajuntament de Mollet, guanyadora de l’European Green Leaf 2015.

Amb el suport de les entitats i organismes signants de la Declaració de l’Agulla 2016

 

 

 
 
21/06/2016


El col·legi

  • Finestreta única
  • Què som
  • On som
  • Suggeriments
  • Premsa
  • Mapa web

Segueix-nos

facebook
twitter
linkedin
instagram
youtube

Informació legal

  • Avís legal
  • Condicions de registre
  • Política de cookies
  • Política de privacitat

Continguts

© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya 2019

Plaça Nova, 5
08002 Barcelona
T 93 301 50 00
coac@coac.cat
Google Maps
Tour Virtual
—

Atenció al ciutadà 
T 93 306 78 41 

 

Logo premi nacional de cultura 2019

empresa emocionalmente saludable